Jatkuvasti valittava ystävä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkumuuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkumuuri

Vieras
Minulla eräs ystävä,joka valittaa ian kaikenmaailman asioista..Aina yritän lohduttaa ja olla tukena,mutta jatkuva valitus ei oel kivaa,varsinkaan kun en itsekään nyt tunne oloani kauhean iloiseksi..

Hän loukaksi sormensa viihteellä ollessaan muutama viikko sitten,nyt ei saa tehdä oikealla kädellä mitään kuukauteen.Siitä sitten on tosi masentunut ja koko ajan teksatailee/soittelee,et kuinka turhaa tää elämä on..Hän on naimisissa,mutta heillä ei ole lapsia.Joten minun mielestä siinä mielessä "helppoa",ettei tarvi lapsista huolehtia.Itse loukkasin keväällä käsivarteni,joka meni kipsiin 2 kk:deksi,joten tiedän,mitä se on yksikätisenä..Mutta meillä kuitenkin kolme pientä lastakin hyörimässä..

En halua olla julma ja töksäyttää,et lopeta valitus,mut en tiedä,miten osaan enää edes lohduttaa.Tänäänkin laittoi tekstaria tyyliin vali,vali.Ja minä lohdutin ja tsemppasin.Mut silti kerooin,et itselläni on ollut migreeni koko päivän ja lapset meuhkaa ym.Hän täsät sitten ilmeisesti suutahti,koska ei ole vastannut mitään viestiin sen jälkeen.Siis suutahtiko siitä,että mainitsin jotain omastakin elämästä,et on tässä mullakin valittamista välillä?!

Miten itse suhtautuisitte jatkuvasti valittavaan kaveriin..?Hän kun kyllä valittaa aina kaikesta,ei vain nyt tämän tapaturman takia..