Jättäisitkö lapset viikoksi mummolaan hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli kolmelle harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli kolmelle harmaana:
olenko ihan hirveän itsekäs..Mulla ja miehellä olisi mahdollisuus lähteä maanantaina viikoksi portugaliin ja nyt sitä mietin että pärjääkö lapset mummulla...tuleeko jotain traumoja.

Meillä siis 3 lasta 7,5 v poika, 3,5v tyttö, 1,7v tyttö

Poika koulussa päivät ja tytöt tarhassa.Mummu hoisi tyttöjä huhtikuuhun saakka kotona ja nytkin tulisi meidän kotiin.

Lähtisitkö jos olisi mahdollisuus?

Todellakin lähtisin!!!!!!!!!!!!!!
Ihanaa matkaa teille :hug:

Mä ajattelisin kysymystä niin päin, että jättäisinkö heidät kyläilemään mumolaan, jos en ole menossa matkoile? Jos jättäisin, niin miksi en sit yhtä hyvin voi mennä matkoile, kun lapset on mummolassa?
Me oltiin viimekesänä 4 yötä pois, kun nuorin oli 1v 8kk.
Mun mielestä tähän vaikutaa sekin, paljonko ollaan tekemisissä. Jos mummon kanssa ollaan päivittäin, niin hyvin voisin jättää, mutta jos nähdään tyyliin 4 kertaa vuodessa, en jättäis.
Meillä muuttaa vanhukset joksikin aikaa Lappiin ja eiköhän tuo 2,5 vuotiskin kesällä sinne halua jäädä pidemmäksi aikaa ja sinne tuota matkaa on sen verran, että kyllä se sit melkein viikko on oltava, jos sinne jää.

Mä en raaskis jättää omia lapsia niin pitkäksi aikaa. Eikä olisi edes mahdollisuuttakaan. Ellei sit parisuhde olis niin retuperällä, et tarvittais kiireesti yhteistä aikaa.