Jättäisitkö oman/lapsen harrastuksen yhdesti väliin kummilapsen/sisarenlapsen juhlien takia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Otsikossa tulikin, eli jättäisitkö jonkun itselle tai lapselle tärkeän säännöllisen jutun väliin läheisen lapsen juhlien takia?
Syntäreiden aikataulua mietitään ja siitä tämä pohdinta..
 
Kummilapsia ei ole eikä tule, joten siihen on paha mennä mitään sanomaan. Sisarenlapsen ollessa kyseessä, kyllä jättäisin, heitä kun on vain 2 ja synttärit vain kerran vuodessa. Jos sisarusten lapsia olisi 15 ja saman verran kummilapsia, niin todennäköisesti moniakin synttäreitä joutuisi jättämään väliin, kun synttäreitä tulisi jo parin viikon välein + päälle vielä koulukavereiden/tarhakavereiden + ystäväperheiden lasten + omien lasten synttäreitä.
 
Joo, jättäisin väliin. Kaikilla on niitä harrastuksia, niin täydellistä päivää varmasti on vaikea löytää. Meillä siis aina isompia juhlia, joihin kutsuttu melko paljon muitakin vieraita kuin oma perheemme.
 

Yhteistyössä