V
vierailija
Vieras
Eikö sen pitänyt olla yleistä puhekieltä eikä vajaaälyisen kirjoitustyyli?Minun kirjoitustyyliä siis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö sen pitänyt olla yleistä puhekieltä eikä vajaaälyisen kirjoitustyyli?Minun kirjoitustyyliä siis.
Ootko oppinut uuden sanan? Käytät sitä kyllä väärin.No onhan se nyt vähän isompi ilmoitus kuin denssimerkin vaihtaminen jos "istuttaa' porukat alas...Älä sä siinä mikromanageroi
Tussimummon veetilarppaus vaan kiihtyy.Niinpä. Varmaan iltarunkuttelee mielikuvalleen itsestään suurena K:n suojelijana.
Tämä. Jos naiset tekee tätä toisilleen, se on ihan normaalia naisten bondailua. Kärtsä nyt vaan on tollanen omana itsenään ja lavahahmonaan. Voi sitä ihastella miesten kauneutta ihan heteronakin. Annetaan ihmisten pitää suuntautumisensa omana asianaan eikä aleta spekuloimaan. Ainoa mitä tiedetään on se, että hänen kumppaninsa ovat olleet naisia ja todennäköisesti siis on hetero. Ei tätä tarvii sen kummemmin miettiä. Kärtsä tekee lavalla sitä omaa showtaan ja on mitä on siinä roolissa.
Niin josson aidolla mielellä kirjoitettu, eikä toisen esittämistä pilkkaamiseksi.Eikö sen pitänyt olla yleistä puhekieltä eikä vajaaälyisen kirjoitustyyli?
Ei ole kyllä taidettu luulla.
Persoona on erotettava ihmisestä. Monet täällä luultavasti luulivat myös Måneskinin Damiano Davidia homoseksuaaliksi hänen lavakäytöksensä perusteella.
Mitä, jos alkaa stondaamaan jos ihastelee miestä, onko silloin automaattisesti gay?Tämä. Jos naiset tekee tätä toisilleen, se on ihan normaalia naisten bondailua. Kärtsä nyt vaan on tollanen omana itsenään ja lavahahmonaan. Voi sitä ihastella miesten kauneutta ihan heteronakin. Annetaan ihmisten pitää suuntautumisensa omana asianaan eikä aleta spekuloimaan. Ainoa mitä tiedetään on se, että hänen kumppaninsa ovat olleet naisia ja todennäköisesti siis on hetero. Ei tätä tarvii sen kummemmin miettiä. Kärtsä tekee lavalla sitä omaa showtaan ja on mitä on siinä roolissa.
Mulla stondaa, kun nään lokin.Mitä, jos alkaa stondaamaan jos ihastelee miestä, onko silloin automaattisesti gay?
Oot joku sali-sohvaperse, jolla on kaljapulloepäkkäät?Miks mammat runkuttaa homop*rnolle?
Entäs jos lakkaisit olemasta parafani ja keskittyisit vain asioihin, joista tiedetään ja jotka kuuluu faneille. Toi on vain sun haaveilua ja typerää shippisatua. "Suuri ilmoitus" on myös ihan sun keksintöä. K sanoi haastiksessa, että istutti vanhemmat alas keskustelemaan tai jotain sinnepäin. Yksityiselämän asiat ei edelleenkään kuulu faneille, joten anna olla jo. Ehkä puhui erosta, ehkä terveysjutuista, urapaineista, strssistä jne. EI KUULU MEILLE.
Ei ole kyllä taidettu luulla.
Oliko Sloveniassa? Näin yhden henkilön lentokoneessa, nuori naisen näköinen henkilö, jolla on viikset. Sama touhusi jotain auton luona Tavastian edessä toukokuussa.Just oli yhdellä videolla. Ehkä oppinut olemaan ryömimättä aitojen ali bäkkärille.
Siinä ohjelmassa Kärtsä oli tuossa yhteydessä puhunut pitkään haasteista saada arkielämän rutiineista kiinni uudestaan. Minusta vanhempien kanssa keskustelu liittyi siihen, kun kerran juuri siinä kohtaa mainittiin.Ei kuulu meille, mutta todennäköisesti kyse oli parisuhteen päättymisestä. Olivat pitkään olleet yhdessä, ja varmasti NM oli tullut rakkaaksi myös Jeren vanhemmille.
Ei välttis. Eiköhän silloin sanois, ettei oo varaa ja lähtis edes jonnekin jollain pikavipillä.Oliskohan tolla uhriutuja-fanilla vaan rahat loppu eikä varaa käydä keikoilla. Ihmiset kyselee miks ei ole näkynyt niin jotain pakko selittää.