Jättäisittekö keskenään 2v, 4v, ja 7v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
siksi aikaa jos juoksutatte hurtat tmv?

Nuo lapsukaiset alkoivat juuri syömään ja vettä tulee kaatamalla, laitan siis koirille sadeastu ja käytän ne tuossa metsässä reilun puolen tunnin lenkillä.

Vanhimmalla on puhelin, jolla soittaa tiedoksi jokaisen lattialle pudonneen leivän ja kaatuneen maitokupin.

Mä olen varmaan jotenkin hullu, kun en oikeasti näe mitään kamalan hirveää tässäkään heitteille jätössä....
Sanokaapas kuinka huono äitee olen?

Jos lapset itse eivät pelkää jäädä yksin eivätkä lähde itsekseen ulos, uskaltaisin jättää. Mutta vain max. 30 min. Ja tosiaan vanhimmalle puhelin viereen...

en uskaltais, kun periaatteessahan siinä jää 2v ja 4v sen 7v vastuulle :/ 7v ei kuitenkaan pysty toimimaan järkevästi jos jotain sattuu esim. molemmille 2 ja 4 vuotiaalle..
Mutta tämä siis on vain oma mielipiteeni ja en tuomitse vaikka muut näin tekisivätkin.

En jättäisi...2 v ainakin tulisi mukaan, ja 7 v on mun mielestä liian pieni vahtimaan nelivuotiasta yli puolen tunnin ajan. Jos jotain sattuu, niin et sinä ihan heti paikalle ehdi, vai ehditkö?

4v ja 7v voisin jättää puolen tunnin lenkin ajaksi puhelimen kanssa, jos heillä olisi jotain mielekästä tekemistä ja haluaisivat jäädä. 2-vuotiasta en jättäisi, meillä ei tuo 3½-vuotiaskaan edes haluaisi jäädä.

Mutta ruokapöytään mä en meidän lapsia jättäisi, ne käyttäisi tilanteen hyväkseen urpoilemalla. Jonkun toisen lapset ehkä eivät yllyttäisi toisiaan samanlaisiin tyhmyyksiin kuin meidän :ashamed: Tai siis lähinnä tuo 3½-vuotias sooloilee, ja isompi nauraa niille törttöilyille.

En halua syyllistää sinua, mutta en todellakaan jättäisi. Ymmärrän kyllä pulmasi, etkö voi vain äkkiä käyttää koiria tarpeilla ja kun sade lakkaa, lähteä sitten koko porukka ulos? Parempi varoa kuin katua...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en jättäisi...ottaisin 2 vuotiaan mukaan ja 4 ja 7 vuotiaat voisivat olla hetken keskenään ehkä noin 20 minsaa

Minä voisin jättää 2v ja 7v keskenäään mutta en 4v ikäistä.Porukan villein ja kekseliäin.

En jättäisi :/ mitäs jos joku tukehtuu leipään niin eieieieieiei! En uskaltaisi jättää. Niin voisin jättää että max 5 minsaa pikapissa koiralle että olo helpottuu ja sitten kun ei sada niin paljoa/ollenkaan niin sitten koko kööri ulos =)

Ruokapöytään en missään nimessä, mitä 7v tekee jos 2v meinaa tukehtua. Joku lasten leffa pyörimään niin ehkä sitten. Mutta sittenkään en uskaltas varmaan sitä 2v jättää siihen, tai ainakaan en kävis niin pitkää lenkkiä. Jotta jos 7v soittaa, niin oisin heti takas.

Yhteistyössä