JÄTTIPEHMOLELUT? eikö oikeesti mistään saa enää nykyään? Vinkkiä kiitos =(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiinatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiinatus

Vieras
Kiertänyt ja soittanut ja googlettanut miljoona kauppaa läpi eikä sellaisia todellisia jättipehmoja saa näköjään mistään :((( Suurimmat +1m pehmolelut on niin surkeita ruikuloita ettei kyllä täytä jätin määritettä mitenkään päin =( Haussa siis oikea jättinalle joululahjaksi. Tietääkö kukaan mistä voisi saada esim tilattua? Prismassa sanottiin etteivät uskalla tilata sellaisia kun ne jää käsiin.... =( Meidän neiti saanut kastelahjaksi 15v sitten todella ison nallen, 1mx1m, sitä pystyi käyttämään nojatuolinakin. Nalle tuhoutui vuosien saatossa ja olisin halunnut hankkia uuden jonkin vastaavan murrosiän rankoille vuosille halattavaksi ;) Osaako kukaan auttaa? =(

No prismassa oli ainakin iso hevonen. Kokoa en tiedä mutta olen itsekin etsinyt isoa ja tuo kyllä oli. Pituus varmasti ylitti metrin...ihan reilustikin. Muita isoja en ole nähnyt ja olisin halunnut vaikka jonkun pandan.

Googletin tuossa big panda plush ja löysin ulkomaalaiselle toyrusin sivuille ja myytävänä oli vaikka mitä jättipehmoa. Jotain jumbo stuffed animalseja mutta hinta sitten satoja euroja. Löysin siis ekalta sivulta linkin noihin. Toy russin linkki. En voi linkittää kun olen puhelimella. Suomen toy russin sivuilla en ole nähnyt. Saisikohan tuolta edes suomeen.

Kiitos vinkeistä! Verkkokauppa.comista löytyi tosiaan jättejä ihan kohtuulliseen hintaan, enpä tajunnut sieltä katsoa. Tori.fi linkissä oleva nalle oli täysin samanlainen mikä meillä on ollut ja on lapset ennenkin mm kirpputoreilta leluja, myös pehmoja, kotiin raahanneet eikä niistä kukaan kyllä mitään tauteja ole saanut =D Kyllä minäkin niihin pehmoihin olen monesti kyllästynyt mutta lapset rakastaa pehmoleluja ja niillehän niitä tehdään. Ei niitä kaikkia tarvitse säilyttää ;)

Yhteistyössä