Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miumau:no meillä on jo 3 kesää ja ei kyllä vielä 3 lasta+ kaverit ole sitä rikki saaneet. talveks kuitenkin aina poistetaan se ja säilytetään suht lämpimässä.
Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Ei kannata ostaa niitä kiinasta tuotuja, vaan ihan USA:lainen, myyjänä esim. www.acon.fi nämä kestää paljon pitempään. Mun kotona tällänen Aconin trampoliini käytössä vielä, vain suojapeitereunoille uusittu kerran, ostettu joskus 1992-1993. Nyt siis käytössä jo lapsenlapsilla. Kotonani on ollut 8 lasta, joten kovassa käytössä on ollut. Turvaverkolla suosittelen todella lämpimästi.
Muuten jos tietää, että on tulossa kylään 2-5 vuotiaita lapsia kylään, niin ottakaa väliputket jaloista irti ja trampoliini laskeutuu noin 30-40 cm korkeudelle maasta. Turvallinen sen kokoisille lapsille, kun vauhti ei pääse niin korkeaksi. Eikä tiputa niin korkealta.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuviikosta oli ketjua:ja on kuulemma turhake näitten täyskymppimammojen mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Jos turvallisuus huolettaa, niin heittäkää se turvaverkko hittoon. Se ei ole mikään ratkaisu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tobi:Meillä meni just rikki tollanen kiinalainen trampoliini... ne rungot halkesi kahden kesän jälkeen... Suosittelen JumpKingiä... Se on aika kallis mutta kestää ikuisuuden ja voi hypellä talvella kansJa ei ole painorajotusta! on yleensä 2-5v takuu niistä!