JÄTTITUTKIMUS miehen peniksen pituudesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oikeesti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oikeesti?

Vieras
J

Tuore tutkimus paljastaa, että peniksen keskimääräinen pituus on velttona 9,16 senttimetriä, ojentuneena mutta rentona 13,24 senttimetriä ja jäykistyneenä 13,12 senttimetriä. Levossa keskimääräinen ympärysmitta on 9,31 ja erektiossa 11,66 senttimetriä.

Mitat on otettu peniksen päältä terskan kärkeen. Alkupiste saadaan mahdollisimman läheltä häpyluuta painamalla häpyalueen rasvaa sisään.

SIIS OIKEESTI, Onko se tosiaankin noin lyhyt!? Mun omien kokemusten perusteella se on paljon kookkaampi.

Minä aina ihmettelen että minkälaisia "porttikonkeja" niillä naisilla on jotka haluavat aina vaan sellaisia 20cm tai yli?
Minulle riittä enemmän kuin tarpeeksi aivan normaali varustus.

No minun miehellä on levossa joku jumbokatkaravun kokoinen ja seisokissa joku pakkauksen isoimman hiillosmakkaran kokoinen, yhtä ohutkin.
Käytännössä harmittaa tuo koko, mutta onneks se osaa käyttää koko kroppaansa niin, että saan kuitenkin orgasmin.

Ennen lasten saantia ei ollut mitään ongelmaa, kun emätin oli niin kireä ja joustamaton, synnytyksessä repesin ja koko homma levisi. : /

[QUOTE="huoh";30693707]No minun miehellä on levossa joku jumbokatkaravun kokoinen ja seisokissa joku pakkauksen isoimman hiillosmakkaran kokoinen, yhtä ohutkin.
Käytännössä harmittaa tuo koko, mutta onneks se osaa käyttää koko kroppaansa niin, että saan kuitenkin orgasmin.

Ennen lasten saantia ei ollut mitään ongelmaa, kun emätin oli niin kireä ja joustamaton, synnytyksessä repesin ja koko homma levisi. : /[/QUOTE]

Eli miehellä on vieläkin sopiva mutta sun rämemajava on liian iso.

Yhteistyössä