Radio Novan juontaja raivostui kauppareissulla: iäkkään rouvan käytös kassajonossa löi ällikällä – ”Sisäisesti huusin ja löin sitä mummoa”
Niina Backman kihisi kiukusta, kun iäkäs rouva varasi paikkaa kassajonosta poikkeuksellisen röyhkeällä tavalla. (KUVA: Lassi Rinne)
Julkaistu: 4.1. 19:44
KASSAJONO
Niina Backman kertoi Radio Novalla, että hän meinasi menettää hermonsa kauppareissulla ennen pyhiä.
Radiojuontaja
Niina Backman kertoi hiljattain
Radio Novan Iltapäivässähämmentävästä kauppareissustaan. Backman muisteli tapausta, kun lähti viime hetken ostosreissulle ennen pyhäpäiviä, eikä suinkaan ollut ainoa. Vastassa supermarketissa oli valtavat jonot, joiden takia Backman törmäsi absurdiin tilanteeseen. Asiasta kertoi ensimmäisenä
Voice.
Backman kertoi
Anssi Honkaselle, että kauppa oli pakkautunut ääriään myöten täyteen juuri ennen sulkemisaikaa.
– Mulla oli muutama tuote, mitkä halusin ostaa ja oli ihan järkyttävät jonot. Se jono vaan jatkui ja jatkui ja oli ihan sama, minkä niistä jonoista valitsit, kun ei se yhtään sen nopeampaa mene, Backman kertoi radiolähetyksessä.
Backman asettui yhteen pitkistä jonoista ja aloitti jonottamisen. Pian hän huomasi lattialla jotain erikoista.
– Huomaan yhtäkkiä, että siellä on jonossa jauheliha. Siinä maassa. Selkeästi se oli aseteltu siihen ja kaikki tietysti hyppäsi sen yli siitä. Mulla kävi mielessä, että varaako joku muu paikkaa.
Kun Backman oli ehtinyt jauhelihan kohdalle, porhalsi paikalle vanha rouva jättimäisten ostostensa kanssa.
– Sieltä kävelee kyyryssä mummo ison ostoskärrynsä kanssa täynnä tavaraa ja tulee siihen mun eteen: ”Minä tässä... Minä kävin vaan hakemassa nämä”. Sisäisesti huusin ja löin sitä mummoa, mutta tietysti itse siinä tilanteessa olin, että ”Juu ei mitään, tulkaa vaan rouva tähän mun eteen”. Kuka varaa jauhelihalla paikkaa? kiihtynyt Backman vaahtosi Novan lähetyksessä.
Backman on juontanut myös Voicen aamuohjelmaa yhdessä Anssi Honkasen kanssa.(KUVA: Jussi Helttunen)
Backmanin juontajapari Honkanen oli vahvasti sitä mieltä, ettei edes vanhuksilla ole oikeutta moiseen käytökseen. Hänen mukaansa kaikkien tulee jonottaa kiltisti.
– Tällaiset edut eivät ole perusteltuja, Honkanen totesi tiukasti.
Backman myönsi, että tilanne sai hänet edelleen raivon valtaan. Hän kertoi, että pyrkii aina käyttäytymään kohteliaasti iäkkäämmille ihmisille ja antoi siksi rouvan kiilata hänet.
Niina Backman tunnetaan entisenä mallina ja juontajana. Nykyään hän työskentelee Radio Novan Iltapäivässä, mutta on tuttu myös televisiosta. Backman on juontanut esimerkiksi suosittua
Huuma-ohjelmaa.
Backman on naimisissa juontaja
Lorenz Backmanin kanssa. Pari meni naimisiin vuonna 2011 ja heillä on kaksi yhteistä lasta. Lisäksi Niinalla on yksi tytär aiemmasta liitostaan.