Jee jee jee!! Mie en oo enää läski, -45 kg ja tavote saavutettu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex fat ass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex fat ass

Vieras
ihanaa, en ikinä enää aio painaa yli 58 kiloa, en ikinä!! Ihan mieletäntä kun näkee omat vatsalihaksensa ja mahtuu kokoon 36!!!

Oon niin onnellinen et tekis mieli itkeä.

:hug: ONNITTELUT!! :flower: Mahtava suoritus!

Itsekin olen tiputtanu tässä 23kiloa, ja tavoitepaino on enää kilon päässä =) On se paljon kevyempi olo, ja helpompi olla!

kaks vuotta tähän meni eli ei hetken homma kyllä ollu :) ihan kokonaan uudet elämäntavat, hiilarisyöppö olin. Mutta en karppaamalla tähän oo tullu, hiilaritietoisemmaks vaan rupesin ja löysin liikunnan ilot (ennen vihasin kaikkea liikuntaa). En ole puoleentoista vuoteen syönyt yhtään pitsaa tai hampurilaista, olisin kyllä voinut, mutta ei tehnyt mieli! En söisi vaikka nyt saisinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja oon ollu lihava KOKO ELÄMÄNI, 15 vuotiaana painoin 80 kg!!

Kyllä on varmaan mahtava fiilis nyt! Lähtöpainoko oli sinulla rapiat 100kg? Kun oot noin hienosti maltillisesti tiputtanut, niin uskon että saat myös painon pidettyä kurissa. Tsemppia siihen sinulle joka ikinen päivä! :D

Huoh, mulla vielä 15kg edessä =/ Vaikkakaan yhtään ei vielä ole tuntunu puurtamiselta tämä urakka =) Tietty alkutaipaleella vasta olen, mutta kuitenkin. Työtä tuo vaatii ja paljon.
Onnea sinulle hienosti suoritetusta urakasta =)

:flower: :flower: :flower:

On kyllä uskomaton fiilis varmasti. :D
Mulla olis vielä reilu 10kg pudotettavaa, niin olisin tavoitteessani. Nyt siis -35kg takana.
Mulla ei vaan ollut niin hyvä "tuuri" ton nahkan kanssa, vaan sitä roikkuu ja paljon vähän jokapuolella kroppaa.... :/