JEE,veronpalautusta tullee 1716euroa:) paljon teille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jeee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jeee"

Vieras
Mulle tulee siis ton verran ja miehelle tulee vaan 85e :D mut kiva ajattelin et ei tulis ku joku satanen vaan...ihan meni jalat veteläksi,kiva joulu tulossa jos yllätyksiä ei sitä ennen tuu:)

No ei oo vielä lappuja näkyny (murrrr) vaikka jo useemman viikon oon lukenu naamakirjassakin että kavereille on niitä jo tippunu laatikkoon. Mut arvioisin että ehkä muutama satanen tulossa.... toivottavasti.

mätkyjä n. 800€, mut onneks saan vielä kilometrit laittaa niin menee plussan puolelle. Kiitos verotoimiston nuo mätkyt. No enpähän usko seuraavalla kerralla niitten prosentteja

Ihanaa ihanaa, nuo rahathan olisi olleet käytössänne koko vuoden! En ymmärrä miten muuten kuin tahallaan ei osata tuloja arvioida :) tyytyväinen olen itse pieneen palautukseen!

[QUOTE="vieras";26082617]Ihanaa ihanaa, nuo rahathan olisi olleet käytössänne koko vuoden! En ymmärrä miten muuten kuin tahallaan ei osata tuloja arvioida :) tyytyväinen olen itse pieneen palautukseen![/QUOTE]

Mä taas en noin ajattele, minä ilomielin maksan vähän enemmän veroja ja pelaan varman päälle, sitten on joulukuussa aina kiva kun saa joulurahaa ja ollaan otettu tavaksi tehdä itsenäisyyspäivän tienoolla hotelli/kylpyläreissu perheen kesken. Hyvä tapa "laittaa säästöön" :) Jokainen repii ilon irti tavallaan :)

[QUOTE="vieras";26082617]Ihanaa ihanaa, nuo rahathan olisi olleet käytössänne koko vuoden! En ymmärrä miten muuten kuin tahallaan ei osata tuloja arvioida :) tyytyväinen olen itse pieneen palautukseen![/QUOTE]

No tahallaanpa hyvinkin. Olen huomannut kuinak paljon sitä ihan huomaamattaan säästää näin ja aina tulojen mukaan eli ei mene kohtuuttomasti per kk vaan aina sen mukaan tietty prosentti mitä tienaa.

Säästetään muutenkin paljon ja pidetään veroprosentit ylhäällä, joten säästämme huimat summat näin. :) Ei todellakaan harmita saada paria tonnia joulukuussa! :D

verotus mieluummin vähän yläkanttiin, kuin alakanttiin ja saa nauttia ylellisestä joulusta :)

Et tainnut osata itsekään arvioida tulojasi oikein,kun palautusta tulee. Olisit voinut nauttia niistä koko vuoden ajan.

1600 € tulee palautuksia. En tiedä, miten olen onnistunut noin mokaamaan. Olin viime vuoden hoitovapaalla, joten ihmettelen suorastaan, miten tuo voi olla mahdollista. Ja kyllä, tein muutosverokortin etuuksia varten. Mutta samapa tuo. Olisi vaan ollut kivempi ottaa ne rahat hoitovapaan aikana. Nyt kun olen töissä, niin tuo raha vaan hukkuu tilille muiden sekaan, eikä tunnu missään.

verotus mieluummin vähän yläkanttiin, kuin alakanttiin ja saa nauttia ylellisestä joulusta :)

Et tainnut osata itsekään arvioida tulojasi oikein,kun palautusta tulee. Olisit voinut nauttia niistä koko vuoden ajan.

Muutaman kympin palautus lienee eri asiaa, kun tonnitolkulla takaisin :D

Mutta meillä tulee verotustiedot vastaa syksyllä. Itse laskin, että mulle n. 800e takaisin ja miehelle useamman tonnin mätkyt.

Yhteistyössä