Jeee, me saatiin talo myydyksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PangPang
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PangPang

Aktiivinen jäsen
06.08.2004
2 272
0
36
.. ei ollut myynnissä kuin 2 viikkoa.. nyt vaan pitäis sulloutua johonkin välivarastoon (3h+k) 4 lapsen ja ton miehen kanssa :( Miten ihmeessä me mahdutaan??? Ja mistä se asunto löytyy..??? Huono on tällä paikakkunnalla asuntotilanne.... No kai sitä raksa ajan seisoo vaikka päällään ihanmissä vaan.. :/

Yks asia mikä mua jurppii. Niin kun mennään sinne kerrostaloon asumaan, ja maksetaan jokaisesta se vesimaksu, niin vesimaksua menee yli 100 e kuukaudessa :headwall: hitto tässä talossakaan vesimaksu oo ollu ku 300 e/ VUOSI!!! |O

Kiva, että talo meni kaupaksi. :)
Mutta noi vesimaksut on siis ihan kauhean suuria minustakin. Miekin laskin, jotta meillä (9 lasta, 2 aikuista ) vesimaksut ois nykyään kerrostalossa niillä vesimaksutaksoilla, jotka oli voimassa 3vuotta sitten, niin 165? / kk :o
Nyt on onneksi oma kaivo... =)

Mä kun myin talon niin ostajan kanssa pysty sopimaan mihin mennessä mun oli muutettava pois.... ei mun heti tarvinnu lähtee.... asuin 2kk siinä vielä talon myynnin jälkeenkin.... se on vaan sopimus kysymys minkä laittaa papereihin pois muutto päiväks.....

Yhteistyössä