Jeee mun uudet sortsit, arvaa mitä kokoa? :) *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kateelliset sitten tietty eivät sano mitään, eivät mukamas huomaa ollenkaan hoikistumistani. =) Musta se on huvittavaa.

Kyllä kuuden koon hoikistuminen näkyy :o Ja tuntuu :D Hyvältä nimittäin :)

Minulla oli ihan sama juttu, kun laihduin koosta 40 kokoon 34; osa ihmisistä ei muka huomannut mitään eroa! :D

jaa'a pitäiskö sitä jokaisen se sanoa ääneen jos on huomannu toisen laihtuvan/lihovan?
Mä en yleensä huomauttele toisten ulkonäöstä.

Hienoa! Onnittelut!
Kummallisia vastauksia sait joiltakin..hyvä jos välittää itsestään ja ulkonäöstään.
Mulla on ainakin parempi olo jos oon hyvässä kunnossa ja tyytyväinen itseeni.

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
MITEN te tuon teette. Mä en ole kiloakaan laihtunu yhdenkään vauvan imetysaikana?
Nyt vauva on kohta vuoden mut kiloakaan ei ole tippunu. Mä olen niin turhautunu... Loukkasin vielä jalkani etten voi nyt juurikaan urheilla.
Mä olen oikeesti kateellinen kaikille hoikille ja hyväkroppasille.
Minun vaate koko on 42.ja parhaillaan se on ollu 38 (johon haluaisin).

Ei siinä ikävä kyllä auta kun syödä vähemmän :/ Taikakonsteja ei ole. Ei ainakaan mulla imetys laihduttanut, karkkipussi oli vaan vaihdettava porkkanapussiin.

mä olin ennen raskautta kokoa 48-50 nyt rv 36+2 ja koko 52 eli en pal ole lihonnut jos jotain positiivista voin sanoa tästä mun jättikoosta=)nooh laihis alkaa kuun lopulla...onneksi olkoon muuten!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MITEN te tuon teette. Mä en ole kiloakaan laihtunu yhdenkään vauvan imetysaikana?
Nyt vauva on kohta vuoden mut kiloakaan ei ole tippunu. Mä olen niin turhautunu... Loukkasin vielä jalkani etten voi nyt juurikaan urheilla.

Liikuntaa ja pitää miettiä mitä syö. Kaikilla se paino ei lähde hetkessä, sen eteen täytyy tehdä töitä. Pilates on tehokasta, jumppaa ja sauvakävelyä. Kroppa on nyt paremmassa kunnossa kuin ennen kolmea raskautta :)

Mulla taas imetys tehoaa turhankin tehokkaasti. Painoin 54kg (pituus 170cm) kun lopetin imettämisen kun paino vaan tippui. Laitokselle mennessään painoin 75kg ja imetyksen lopetin kun vauva oli 5kk :/ Ja todellakin SÖIN! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kateelliset sitten tietty eivät sano mitään, eivät mukamas huomaa ollenkaan hoikistumistani. =) Musta se on huvittavaa.

Kyllä kuuden koon hoikistuminen näkyy :o Ja tuntuu :D Hyvältä nimittäin :)

Minulla oli ihan sama juttu, kun laihduin koosta 40 kokoon 34; osa ihmisistä ei muka huomannut mitään eroa! :D

jaa'a pitäiskö sitä jokaisen se sanoa ääneen jos on huomannu toisen laihtuvan/lihovan?
Mä en yleensä huomauttele toisten ulkonäöstä.

En miekään huomauttele, enkä varsinkaan jos joku on lihonut, mutta kehaisen kyllä jos joku on halutessaan hoikistunut tai näyttää jostain muusta syystä hyvältä esim. uusi kampaus tai jotain. Sä se et sitten vissiin "huomauttele" tällasistakaan asioista? :)

miten pitkä ap olet?Mua nimittäin kauhistuttais jos itse mahtuisin 34 koon housuihin..Olen itse kokoa 38 ja mielestäni juuri hyvä.Taidat oikeasti olla semmoinen pikkuruinen nainen..Pieni ja pippurinen kuten sanotaan. =) Ja onnittelut kuitenkin laihdutuksesta!Siitä tulee mahtava fiilis kun onnistuu tavoitteissaan.

Ei siinä ikävä kyllä auta kun syödä vähemmän :/ Taikakonsteja ei ole. Ei ainakaan mulla imetys laihduttanut, karkkipussi oli vaan vaihdettava porkkanapussiin.

Ei tarvi välttämättä syödä vähempää ;) Kun syö terveellisemmin ja liikkuu, niin välillä saa herkkujakin syödä jos ei osaa ilman elää. Ja porkkanat, ne on :p varsinkin dipin kanssa :)

Mä kyllä ihmettelen tätä ap:n kohua koostaan...
En koe olevani PIENI ja olen kokoa 34.
Olen sopiva.
Koko ollut aina noin 34-36 ja enkä ole tikku.
On rintoja ja peffaakin!!

Enkä ole laihduttanut ikinä,enkä aio.
Mutten haluais olla isompikaan,oon ihan tosi tyytyväinen,mut mielestäni olen sopiva.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Mä kyllä ihmettelen tätä ap:n kohua koostaan...
En koe olevani PIENI ja olen kokoa 34.
Olen sopiva.
Koko ollut aina noin 34-36 ja enkä ole tikku.
On rintoja ja peffaakin!!

Enkä ole laihduttanut ikinä,enkä aio.
Mutten haluais olla isompikaan,oon ihan tosi tyytyväinen,mut mielestäni olen sopiva.

Kohua..??? Eikö tämä ole vain iloinen aloitus muiden joukossa? Miks pitää yrittää väkisellä pilata mun iloni siitä että olen laihtunut?

Jos sinä et ole koskaan laihduttanut ja minä olen, miksen voisi kertoa siitä täällä? Entä jos halusinkin tsempata muita jotka yrittää päästä ylimääräsistä kiloistaan?
Jos sinä et koe olevasi pieni niin pitääkö sen sitten tarkoittaa sitä että minäkään en saisi kokea olevani pieni? Mulla kyllä nyt hukku sun pointtisi *raapiipäätään*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten pitkä ap olet?Mua nimittäin kauhistuttais jos itse mahtuisin 34 koon housuihin..Olen itse kokoa 38 ja mielestäni juuri hyvä.Taidat oikeasti olla semmoinen pikkuruinen nainen..Pieni ja pippurinen kuten sanotaan. =) Ja onnittelut kuitenkin laihdutuksesta!Siitä tulee mahtava fiilis kun onnistuu tavoitteissaan.

160 cm =) Kiitos onnitteluista. En ihan hirmu pieni, sanoisin itse että normaali. Pippurinen kylläkin tarvittaessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
mä olin ennen raskautta kokoa 48-50 nyt rv 36+2 ja koko 52 eli en pal ole lihonnut jos jotain positiivista voin sanoa tästä mun jättikoosta=)nooh laihis alkaa kuun lopulla...onneksi olkoon muuten!

Kiitos =)

Mullekkin kävi noin, loppuraskaudessa aloin laihtua. ja siis söin kyllä kuin hevonen :o
Paino ei siis vaan noussut vaikka vauva kasvoi normaalisti.

Onnea kuurillesi! =)

160 cm =) Kiitos onnitteluista. En ihan hirmu pieni, sanoisin itse että normaali. Pippurinen kylläkin tarvittaessa :D

No muhun verrattuna oot kyllä pieni kun mulla tuota pituutta on 15cm enemmän kuin sulla. =)

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

No muhun verrattuna oot kyllä pieni kun mulla tuota pituutta on 15cm enemmän kuin sulla. =)

No kyllä mä tietty tuppaan jäämään porukan pätkäksi kun kavereitten kans kylillä liikutaan =) Ja vaatekaupoilla nyt sitten ainakin olen melkoisen pieni.

ap: 34 on minun mielestäni ihanan pieni koko! itse olen kokoa 36-38 ja koen olevani sopiva, 34 en itseä osaisi edes kuvitella, vaikka sitä kokoa kovasti ihailenkin! ole ylpeä itsestäsi ja uudesta vaatekoostasi, vaikka kateelliset mussuttaa ettei se koko olisi muka pieni!!! :))

pakkohan mun on vielä sanua tähä... ite olen 160cm ja sillonku olin kokoa 36 niin olin laiha/pieni ja kun ajattelinki että jos nyt olisin kokoa 34 niin :o mut jokainen olkoon sen kokoinen kun haluaa =) ja onnea laihtumisesta :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:

pakkohan mun on vielä sanua tähä... ite olen 160cm ja sillonku olin kokoa 36 niin olin laiha/pieni ja kun ajattelinki että jos nyt olisin kokoa 34 niin :o mut jokainen olkoon sen kokoinen kun haluaa =) ja onnea laihtumisesta :flower:

Kiitos =)
Kyllä mie kuulemma näytän kadehdittavan hyvältä =) Paljonhan se on kropanmallistakin kiinni. Kaikille ei tosiaan näin pieni paino sovi.

plääääh.....mä olen 158.5cm.(toi puoli senttiä on hyvin tärkeetä ilmottaa..) ;) pitempi haluisin olla.ihailen pitkiä naisia ja varsinkin pitkiä sääriä....oma vaatekoko ollu 34-36 ennen lapsia ja näin 11-vee myöhemmin neljän lapsen jälkeen sama koko.mut on tuomittu tämmöseksi. :p

Alkuperäinen kirjoittaja taiska79:
plääääh.....mä olen 158.5cm.(toi puoli senttiä on hyvin tärkeetä ilmottaa..) ;) pitempi haluisin olla.ihailen pitkiä naisia ja varsinkin pitkiä sääriä....oma vaatekoko ollu 34-36 ennen lapsia ja näin 11-vee myöhemmin neljän lapsen jälkeen sama koko.mut on tuomittu tämmöseksi. :p

Toivottavasti mutkin on nyt ikusesti tuomittu tällaseksi :D

joo näin 30-veen jälkeen tähän alkaa tottua ;) ;) mut onnea ap:lle uusista mitoista ja shortseista!!!!!!! =) :flower: en mäkään totta puhuen kokoani vaihtaisi muutamaa kokoa isompaan :p mutta pituutta huolisin hieman lisää.....

Yhteistyössä