Jeee!!! *tuuletusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onnittelut paremmasta diagnoosista!
Mullakaan ei kyl reumaverikokeissa mitään näkynyt, silti kuulemma teinistä asti on nivelreuma jyllännyt, välillä enemmän välillä vähemmän aktiivisena..
Tällä hetkellä on rauhallisessa tilassa, raskaana oon eikä oo paljo tarvinut lääkkeitä syödä..varmasti synnytyksen jälkeen sit taas pitää alkaa, viimeksikin just synnytyksen jälkeen puhkes oikeen kunnolla.

Kiitos! Miten se voi olla ettei kokeissa näkynyt :o edes vasta-aineissa? Mutta onneksi kuitenkin sait lääkityksen ja nyt on parempi olotila. =)

Taitaa olla aika suuri osa reumaa sairastavissa kun ei verikokeissa näy sitä reumatekijää. Diagnoosi voidaan tehdä muillakin kriteereillä!

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Onko kenelläkään alkanut polvista reuma? Minulla on molemmat polvet vaivanneet jo pitkään. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Särkee eikä lattialta pääse ylös ilman tukea sitten millään kun ovat niin kipeät. Ja nyt on olkapää alkanut vaivaamaan. Myös kipeä ja kaikki liikkeet sattuu..

kannattaa mennä röngenii. reuma alkaa yleisimmin pienistä nivelistä, mutta voi toki alkaa myös isommista nivelistä. mulla oli polvissa samanlaista ongelmaa viime keväänä. todettiin pieni tulehdus ja kulumia.

Yhteistyössä