Jehovat taas jälleen kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Siis voi että et sit risoo. juuri n.kuukausi sitten jehovat kävi oven takana ja nyt sit taas äsken. Sanoin heti kauniisti että ei kiitos, mutta eivät tajua ei sanaa. Tyrkyttää väkisin ja väkisin lippusia ja lappusia eikä meinanneet lähteä millään pois. Minulta ei saa sentin murikkaa edes heidän touhuun.

Täytyy oveen laittaa lappu että jehovilta pääsy kielletty tai jotakin muuta vastaavaa. Pistää vihaksi oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Mitä jos kokeilisit pelotella niitä vähän?

Menet vaikka avaamaan oven pelkissä alusvaatteissa? Ne voi kuulemma olla yllättävän säikkyjä...

Juu. Kuulemma toimii. Mut toimii myös, kun menee kirves kourassa ovelle ja avaa oven hätäsesti kirves ylhäällä.....

Mie joskus annoin lähdöt vähän rajummin sanankääntein kun olivat lampsineet ovesta (joka siis oli kiinni mutta ei lukossa) pitkälle eteiseen kun olin takapihalla enkä kuullu ovikelloa...Sen jälkeen ei siinä asunnossa käyny.

Tässä ei oo näkyny sen jälkeen *koputtaa puuta* kun sanoin, että tunnen yhden jolta saan haluamani ja tarpeeni mukaan kyllä tietoa.

Mua käy säännöllisesti muutama todistaja moikkaamassa eikä harmita pätkääkään. Viimekertaisessa lehdessä oli erinomainen kirjoitus avioliitosta ja miten sen saa kestämään.

Nämä samat todistajat ovat muuten häirinneet mua yli 10 vuotta enkä edelleenkään ole saanut tartuntaa :whistle:

Meilläkin koputtivat ensin, mutta en kuullu ku olin toisessa päässä taloa. Sit vaan ovi aukeni ja siihen havahduin. Ja kuas ne siinä oli no jehovat tietenkin. En nyt ollenkaan ymmärrä minkä takia ovat alkaneet näin usein tässä kujalla käymään.

Seuraavalla kerralla täytyy varmaankin mennä alasti tai joku kirves kädessä. sit varmaankin tajuavat et tänne ei ole tulemista.

Kuulin tuttavaltani tämän, kun heidän ovelleen olivat jehovat tulleet. Tuttavani mies oli ollut yön töissä ja jehovat tietenkin ovikellon kera herättivät. Mies oli avannut oven tukka pystyssä, kalsarit jalassa. Jehovat olivat aloittaneet sanoilla: Päivää me olemme jehovantodistajia... Tuttavani mies oli karjaissut siihen, että "MINKÄ MINÄ SILLE VOIN" Ei kuulemma sen jälkeen ole tultu ovikelloa soittelemaan...

Yhteistyössä