Jehovatkin sivariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiippari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika erikoinen juttu se, että Suomi antaa niille ulkomaalaislle turvapaikan jotka pakenevat oman maansa armeijaa, mutta panee ne suomalaiset vankilaan jotka kieltäytyvät suorittamasta asevelvollisuutta.

[QUOTE="vieras";24947497]Aika erikoinen juttu se, että Suomi antaa niille ulkomaalaislle turvapaikan jotka pakenevat oman maansa armeijaa, mutta panee ne suomalaiset vankilaan jotka kieltäytyvät suorittamasta asevelvollisuutta.[/QUOTE]

minä kun olen luullut että he tulee tänne jotain ihan muuta pakoon kuin sitä että joutuisi inttiin :O

hmm, no mielestäni synnyttäminen ei ole täysin vapaaehtoista... vai oikeastiko olet sitä mieltä, että kaikkien olisi hyvä jättää lasten tekeminen ihan kokonaan? ketäs sinne armeijaan sitten menisi ja maata puolustaisi..? toki pian ei olisi enää maata puolustettavana, kaikista tulisi vanhoja ja joku naapurimaa voisi vaan käydä pystyttämässä lipun kun me maattaisiin kakkavaipoissa ilman hoitajia XD ihan absurdi ajatus.....

armeija taas on oikeasti aika vapaaehtoinen.... omassa lähipiirissänikin on hyvin monta ketkä ovat siitä irti luikerrelleet... tapoja on monia. mutta miestäpä et saa synnyttämään, et sitten millään.... ja tuntuu ettei suomessa niitä saa edes pitämään vanhempainvapaita...

kyllä jos oikeasti sen lisäksi että olin kotona 3 vuotta (mieheni oli vuoden) ja sitten olisin vielä käynyt intin.. plus se, että olen nainen... nytkin vakipaikan saaminen on kiven takana, tuskin ikinä saan.. mitä se sitten olis?

ja toisekseen sodissakin tarvitaan useampia ihmisryhmiä, niitä jotka ovat kotona ja hoitavat vanhukset ja lapset ja niitä jotka sotivat. kaikki eivät voi mitenkään sotia. huolimatta siitä käykö nainen sivaria niin naiset ovat kuitenkin ne jotka hoitavat kotirintaman asiat.

jos joku nainen kokee, että on fyysisiltä ja henkisiltä ominaisuuksiltaan sopiva niin hänhän saa mennä armeijaan jo nyt ja puolustaa maatamme.

miehet varsinkin on ihan naurettavia tuon mussuttamisensa kanssa, niille ei riitä mikään....

Juuri näin.:flower:

Miksi jengiä ei pakoteta poliiseiksi, palomiehiksi, vanhustenhoitajiksi jne. Miksi vain armeija. Tätä oon aina ihmetellyt. Jos se on niin hyvä ratkaisu, niin mehän voitais pakottaa kaikki paskahommatkin tehtäväksi.
Minusta tuollainen kansalaisten pakottaminen ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Valtio huolehtikoot omista rajoistaan, jos ne on niin tärkeitä.

Sääliksi käy jeffoja, jos tämä toteutuu. Ajatelkaa nyt: jeffa tekee ensin 8-16 kaikkia hommia, mitä seurakunnan vanhimmisto hänelle keksii. Sitten hänen odotetaan käyvän ahkerasti kokouksissa vapaa-aikanaan ja kiertävän ovelta ovelle lopun aikaa. Yöunet hän ehtii käydä vetäisemässä, muuten hän on Vartiotornin vankina vuoden verran. Itse menisin ehkä mieluummin linnaan.

Miksi jengiä ei pakoteta poliiseiksi, palomiehiksi, vanhustenhoitajiksi jne. Miksi vain armeija. Tätä oon aina ihmetellyt. Jos se on niin hyvä ratkaisu, niin mehän voitais pakottaa kaikki paskahommatkin tehtäväksi.
Minusta tuollainen kansalaisten pakottaminen ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Valtio huolehtikoot omista rajoistaan, jos ne on niin tärkeitä.

Miksi pakotetaan maksamaan veroja? Valtio huolehtikoon veroista jos ne on niin tärkeitä.

hmm, no mielestäni synnyttäminen ei ole täysin vapaaehtoista... vai oikeastiko olet sitä mieltä, että kaikkien olisi hyvä jättää lasten tekeminen ihan kokonaan? ketäs sinne armeijaan sitten menisi ja maata puolustaisi..? toki pian ei olisi enää maata puolustettavana, kaikista tulisi vanhoja ja joku naapurimaa voisi vaan käydä pystyttämässä lipun kun me maattaisiin kakkavaipoissa ilman hoitajia XD ihan absurdi ajatus.....

armeija taas on oikeasti aika vapaaehtoinen.... omassa lähipiirissänikin on hyvin monta ketkä ovat siitä irti luikerrelleet... tapoja on monia. mutta miestäpä et saa synnyttämään, et sitten millään.... ja tuntuu ettei suomessa niitä saa edes pitämään vanhempainvapaita...

kyllä jos oikeasti sen lisäksi että olin kotona 3 vuotta (mieheni oli vuoden) ja sitten olisin vielä käynyt intin.. plus se, että olen nainen... nytkin vakipaikan saaminen on kiven takana, tuskin ikinä saan.. mitä se sitten olis?

ja toisekseen sodissakin tarvitaan useampia ihmisryhmiä, niitä jotka ovat kotona ja hoitavat vanhukset ja lapset ja niitä jotka sotivat. kaikki eivät voi mitenkään sotia. huolimatta siitä käykö nainen sivaria niin naiset ovat kuitenkin ne jotka hoitavat kotirintaman asiat.

jos joku nainen kokee, että on fyysisiltä ja henkisiltä ominaisuuksiltaan sopiva niin hänhän saa mennä armeijaan jo nyt ja puolustaa maatamme.

miehet varsinkin on ihan naurettavia tuon mussuttamisensa kanssa, niille ei riitä mikään....

Voi hyvän tähren, onko siis tosiaan edelleen niitä, jotka ajattelevat, että synnyttäminen on velvollisuus.
Eikö 7 000 000 000 riitä?

[QUOTE="vieras";24947716]Miksi pakotetaan maksamaan veroja? Valtio huolehtikoon veroista jos ne on niin tärkeitä.[/QUOTE]

Pitäähän sitä massia saada vaikkapa sen armeijan ylläpitoon.

Sääliksi käy jeffoja, jos tämä toteutuu. Ajatelkaa nyt: jeffa tekee ensin 8-16 kaikkia hommia, mitä seurakunnan vanhimmisto hänelle keksii. Sitten hänen odotetaan käyvän ahkerasti kokouksissa vapaa-aikanaan ja kiertävän ovelta ovelle lopun aikaa. Yöunet hän ehtii käydä vetäisemässä, muuten hän on Vartiotornin vankina vuoden verran. Itse menisin ehkä mieluummin linnaan.

Sä taidatkin olla jehova kun noin tarkkaan tiedät. Tuskin säkään niin tyhmä olet että yleistysten ja luulojes mukaan suollat mitä sattuu

[QUOTE="öö";24946517]Älä selitä! Ei ne kaikki linnassa ole. Joten tolla periaatteella kaikki armeijaan tai sivariin, naisista lähtien[/QUOTE]

Olen samaa mieltä: kaikille yhtäläinen velvollisuus tai vapautus, sukupuolesta riippumatta. Nais-mies -jako on so last season.

Kaikki palvelut saman mittaisiksi, esim. minimi 6kk. Nimeksi palvelusvelvollisuus, ja vaihtoehtoina erilaisia tapoja palvella maata nälkäpalkalla se min. 6kk.

Tai sitten vaan karsitaan hiukan kuluja ja byrokratiaa ja perustetaan armeija innokkaiden vapaaehtoisten & palkka-armeijan varaan. Eli pakko pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24947911:
Olen samaa mieltä: kaikille yhtäläinen velvollisuus tai vapautus, sukupuolesta riippumatta. Nais-mies -jako on so last season.

Kaikki palvelut saman mittaisiksi, esim. minimi 6kk. Nimeksi palvelusvelvollisuus, ja vaihtoehtoina erilaisia tapoja palvella maata nälkäpalkalla se min. 6kk.

Tai sitten vaan karsitaan hiukan kuluja ja byrokratiaa ja perustetaan armeija innokkaiden vapaaehtoisten & palkka-armeijan varaan. Eli pakko pois.

Näin. Vuosi on kuitenkin 2011. Ei 1958 tai jotain.

Tasa-arvo, ihmisoikeudet jne.

Olen samaa mieltä. 18-vuotiaat naiset jotka eivät ole vielä synnyttäneet siitoskeskukseen jossa siittäjät arvotaan 18-35 vuotiaista miehistä. Jokainen nainen astutaan 3-5 kertaa eri miehen toimesta jotta raskaus varmistuu. Tämän jälkeen nainen lähetetään äitiys leirille jossa opetetaan äidin taitoja tämä leiri tulee kestää viikon tai kaksi.

Olen samaa mieltä. 18-vuotiaat naiset jotka eivät ole vielä synnyttäneet siitoskeskukseen jossa siittäjät arvotaan 18-35 vuotiaista miehistä. Jokainen nainen astutaan 3-5 kertaa eri miehen toimesta jotta raskaus varmistuu. Tämän jälkeen nainen lähetetään leirille jossa opetetaan äidintaitoja tämä leiri tulee kestää viikon tai kaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24947911:

Jaa jaa, eipä naisista kuiteskaan ole miesten hommiin.

Niin paljon massia ei löydy valtion budjetista, että sieltä saataisiin raavittua rahat kasaan uskottavaan palkka-armeijaan.

[QUOTE="vieras";24951390]Jaa jaa, eipä naisista kuiteskaan ole miesten hommiin.

Niin paljon massia ei löydy valtion budjetista, että sieltä saataisiin raavittua rahat kasaan uskottavaan palkka-armeijaan.[/QUOTE]

Mikä nyt kenellekin on uskottavaa.

Viimeistään siinä vaiheessa, kun Suomi pakkoliitetään Natoon, on aika siirtyä palkka-armeijaan tai muuten uudistaa systeemi isosti. Jotakin iloa siitä Natostakin sitten.

[QUOTE="vieras";24951390]Jaa jaa, eipä naisista kuiteskaan ole miesten hommiin.

Niin paljon massia ei löydy valtion budjetista, että sieltä saataisiin raavittua rahat kasaan uskottavaan palkka-armeijaan.[/QUOTE]

Uskottavaan, lol!

Sä taidatkin olla jehova kun noin tarkkaan tiedät. Tuskin säkään niin tyhmä olet että yleistysten ja luulojes mukaan suollat mitä sattuu

Tarkemmin ajateltuna kuvailemissani olosuhteissa elää jo monta jeffamiestä. He rakentavat valtakunnansaleja ympäri maailmaa. Koko päivä raksalla ylöspitoa vastaan. Isäntäperhe ruokkii heidät ja pesee vaatteet. Vapaa-ajalla heidän odotetaan osallistuvan seurakunnan aktiviteetteihin. Ai mistäkö tiedän? Jeffojen lehdestä luin.

Kyllä on katkeraa porukkaa ku kaikki pitää saad armeijaan. Kohta varmaan joku haluaa vammasetkin sinne.

Eikö valtion ole tarkoitus suojella kansalaisiaan? Ei kai se nyt jokaisen velvollisuus ole?

[QUOTE="vieras";24947725]Voi hyvän tähren, onko siis tosiaan edelleen niitä, jotka ajattelevat, että synnyttäminen on velvollisuus.
Eikö 7 000 000 000 riitä?[/QUOTE]

Hienostihan se riittää, joten eikös samalla mentaliteetilla voida valtion rajoista luopua? Kohta ei olisi täällä "suomalaisia" niin mitä me "Suomellakaan" tehdään?

En ymmärrä tätä vouhkaamista, en vaan ikinä. Mutta jatkakaa toki.

Yhteistyössä