Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Se oli Jeessus-lapsi. Kapaloon käärittynä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyl ne jonnekin vihkoon sen laittavat ylös, voiko talossa sit käydä vai ei. meil on kerran käyny kaksi nuortamiestä salkun kanssa ja tarjosivat lehtistä. sanoin reippaasti ja arkailematta; ei kiitos. ollaan vanhoillislestadiolaisia ja meitä ei tuo teidän suunta kiinnosta. olivat ihan asillisia ja toivottivat hyvää päivän jatkoa! eipä ole sit meillä enää käyneet. ihan mukava katsoa kun naapureissa juoksevat jatkuvasti..
Varmastiko tarjosivat Vartiotornia tai Herätkää-lehteä? Olen kuullut, että kahta nuorta eivät Jehovan todistajat hevillä kentälle päästä, vaan toinen on vanhempi ja kokeneempi toisen tukija (lue: kyttääjä ). Tuo kuulostaisi enempi mormonien lähetyssaarnaajilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Jopas sattui! Tulipa meinaan mummeli pihalla vastaan kun lasten kanssa touhusin.. ja minähän reippaana tyttönä menin kysymään merkinnöistä; en omasta ovesta puhunut, vaan yleensä. Ja kyllä, jotkut, kuten hän itse,tekee merkkejä "vanhanaikaisesti" oveen, "ei me pahalla, kunhan tiedoksi toisillemme". Ja mahdollisimman huomaamattomasti.
Että näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä vaan eräät jehovat käyttää kala-merkkiä autossa, ja se kala=jeesus.
juupa juu. Arvaa mitä, mullakin lukee puskurissa että "sukan suu ei kiristä" enkä silti oo jehova.
Miten sä tosta kalasta jeesuksenkin vielä teit??
![]()
Jeesus Kristus Nasaretilaisten Kuningas, latinaksi, Ichtus=kala=Jeessus.
niin niin. Mutta jehovan todistajat eivät palvo kuvia. Ei kalan, ei ristin, ei minkään.
Kysyhän ens kerran "kala" autosta että mitäs uskontokuntaa te edustatte?
Mun appiukko on ateisti ja sillä on kalan kuvia autossa(koska on intohimonen kalastaja) täytyykin kysyä onko se piilo-ristitty
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Hei!
olettekste huomanneet että prosentuaalisesti evankelisluterilaisten joukossa on enemmän skitsoja kun jehovalaisten![]()
Tää on muuten niin totta! Mutta piiri pieni pyörii eikä sitä omaa napaa pidemmälle kurkita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jeidi:Mäkin uteliaana tutkailin omaa ja naapureitten ovenpieliä. Muutamassa oli ruksi, osassa ei mitään. Kummastusta herätti senänaapurin ovenpielessä oleva teksti "vo josk". Vastaanottaa joskus? Muita ideoita?
Nin ja mun ovessa on kanssa ruksi, eikä ovikello soi koskaan Jehovan todistajien toimesta. Näköjään täälläkin harrastavat tuota merkkailua.
no voi lol ku ootte idioottei... ne ei käytä ristiä, ne ei laita, ne lähtee vaan pois että älkää luulko muuten tulee turpaan...ne laittaa kuulema oveen mustan ristin, jos talossa ollaan epäkohteliaita eikä oteta niitä vastaan. ja sit niillä on sellainen lista, että joka on kuunnellut ja ollut kiinnostunut, niin siitä listasta sit näkyy nimi ja sen luona aletaankin sitten urakalla vierailla. itse listalla kerran ollut. mutta en ole enää :kieh:
kuule, EI OLE TAPANA ja piste! Legendaa on, ihan samoin kun joskus väitettiin, ettei ne saa omistaa tv:tä tai pesukonetta!