Jelp!! Olen viemässä kirpparille isokokoisia vaatteita. Kuin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
voisin hienovaraisesti vihjata ostajille mitä siitä rekistä löytyy? Mä itse aika harvoin jaksan käydä niitä rekkejä läpi, siinä toivossa että itselleni jotain löytäisin, kun ei kuitenkaan ole niitä isoja kokoja. Joten musta olis ainakin kiva että siinä olis joku lappu/kyltti jossa asiasta kerrottais. Mut sit taas jos on iso lappu missä lukee että ISOJA vaatteita naiselle, niin ei sekään oikein houkuta :( Joten miltäs kuulostais kyltti jossa lukis esim. "BiB, Great Girs ja Generous mallistoa". Tällöin jokainen joka noita vaatteita käyttää niin tietää mistä on kyse, mutta kuitenkaan ei herättäisi liikaa huomiota. Olisko hyvä??

Miksi ei houkuta kyltti, jossa lukee isoja kokoja? Siis kun eikös sen ihan ihmisestä päällepäin näe, että käyttää isokokoisia vaatteita? Vai mitä mä nyt en ymmärrä? :/

Lisäys vielä, että mä itse olen sika iloinen aina jos lapussa lukee, että mitä kojusta löytyy...säästyy aikaa ja vaivaa kun en tongi turhaan ja toisaalta silmiini osuu paremmin paikat joissa lukee että siellä on sitä kokoa mitä etsin, kuin paikat missä sitä on, muttei ole erikseen ilmoitettu.

Näkee tietysti, mut se vaan sillä hetkellä tuntuu niin pahalle.

Nyt, kun ei enää tarttekkaan, niin tuntuu oudolle et mitä sitä sillain nolosteli kun kaikille näkyvä faktahan se ylipaino on. Mutta kumminkin se paino monelle niin arka asia on.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Miksi ei houkuta kyltti, jossa lukee isoja kokoja? Siis kun eikös sen ihan ihmisestä päällepäin näe, että käyttää isokokoisia vaatteita? Vai mitä mä nyt en ymmärrä? :/

No näkee näkää... mut mut. Hmm.. mitenhän tän nyt selittäis? Jotenkin vaan se ei tunnu hyvältä idealta.

Yhteistyössä