Jelpatkaa nimissä!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuhaa

Vieras
Nyt ehdotuksia tytön nimestä.
Eli Eevi tulee olemaan etunimi ja haluaisin sovittaa Neela nimen johonkin kohtaan, mutta kolmaskin nimi olisi keksittävä.
Laittakaas nyt omia ehdotuksianne, niin pääsen tästäkin pulmasta
 

Yhteistyössä