Jelppiä, mistä löydän pojalle lippapipon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Taika"

Vieras
Onko tullut jossain kaupassa tai netissä vastaan lippapipoja, siis sellaisia pipoja, joissa on edessä on pieni lippa.

Olen yrittänyt netistä etsiä, huonolla menestyksellä... Olisi kiva saada pojalle sellainen, kun kevätaurinko paistaa matalalta, eikä uhmakas suostu käyttämään aurinkolaseja.

Kiitos vinkeistä. Toivoa löytää sopiva pipo siis vielä on.

Lilliksen pipo on ihan ok, nuo muut ovat vähän outoja. Pitää vielä käydä Tarjoustalossa, Anttilassa ja Prismassa - niitä täällä pk-seudulla riittää.

[QUOTE="Taika";23580041]Kiitos vinkeistä. Toivoa löytää sopiva pipo siis vielä on.

Lilliksen pipo on ihan ok, nuo muut ovat vähän outoja. Pitää vielä käydä Tarjoustalossa, Anttilassa ja Prismassa - niitä täällä pk-seudulla riittää.[/QUOTE]

Se prisman pipo oli aika kallis, semmoinen "isojen poikien" malli joten toi meidän 5v sen tottakai halus. Se tarjoustalon pipo on kans semmonen hienon mallinen ja siinä sivussa joku logo.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23580067:
Se prisman pipo oli aika kallis, semmoinen "isojen poikien" malli joten toi meidän 5v sen tottakai halus. Se tarjoustalon pipo on kans semmonen hienon mallinen ja siinä sivussa joku logo.

Ok, pitää katsoa, mitä löytyy. Meidän pojalla ei ole mikään älyttömän iso pää, joten toivottavasti löytyy sopiva koko. Sen verran epätoivoiselta on etsintä tuntunut, että olen valmis maksamaan sopivasta hatusta hitusen normaalia enemmän.

[QUOTE="Taika";23580097]Ok, pitää katsoa, mitä löytyy. Meidän pojalla ei ole mikään älyttömän iso pää, joten toivottavasti löytyy sopiva koko. Sen verran epätoivoiselta on etsintä tuntunut, että olen valmis maksamaan sopivasta hatusta hitusen normaalia enemmän.[/QUOTE]

Sillon kun meidän poitsu oli pienempi niin ostin stockalta semmoisen lippapipon jossa oli naru pään ympäri. Se ois meillä jossain tuolla, pitäis laittaakin eteenpäin/myyntiin. Sitä ihasteli tarhan hoitajatkin että mistä se on kun on niin hyvännäköinen.

Yhteistyössä