Jelppss!!! Mitä lahjaksi 2 v 4 kk pojalle?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa ideatonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa ideatonta

Vieras
Vinkkejä otetaan ilolla vastaan, eli mitä 2 vuotta +ristat ikäiselle pojalle pukin konttiin? Oon tänä vuonna hoitanut lahat hyvissä ajoin (joulukuu tulee olemaan lomautuksen takia köyhä meidän perheelle ), mutta pieni poika on vielä ilman pakettia.

Ja vielä jatkokysymys, nyt hän on kuulemma kokoa 90 cm, joten jos ostan vaatteita, niin ostanko ysikymppisen vai reilumman? Mulla kun ei oo tietoa lasten kasvuvauhdista. :)

Kiitokset jo etukäteen!!!

Itselläni 2v4kk ikäinen poika. Pukinkonttiin tulee Brion junarataa, varmaan legoja ja joku LAuri-sarjan auto. On kovasti autoista ja junista viehättynyt pikkupoika :)

Vaatteista: omani on varmaan sen 90cm, käyttää kokoa 92cm. Jos lahjavaatetta ostaisin, niin varmaan 98cm... Omalle pojalle toi 98cm on kyllä vielä todella isoa, mutta kyllä kerkee sitten keväämälle pitää-

Täällä yksi lastenkirjoihin "höyrähtänyt" ehdottaa lastenkirjaa. Meillä ainakin tuon ikäinen tykkää yli kaiken vielä läppä /luukkukirjoista, joissa saa kurkistaa, mitä sisällä on. Esim. Muumi-luukkukirjat ovat meillä olleet ja ovat yhä kovassa kulutuksessa muita kirjasuosieita on Miina ja Manu kirjat ( Niitä on myös sellaisissa seteissä, joissa kaksi kirjaa + satuCD) ja lorut tuntuvat olevan sellaisia mitä pienet tykkäävät kuunella, niitä vaan ei tule ihan niin automaattisesti ostettua itse. (Esim. perinteinen Kirsi Kunnas ja Tiitiäisen satupuu tai Hanhiemon lorulipas).

:xmas: :xmas: :xmas:

Meillä on poika nyt 2v4kk ja suosikkeja palapelit, (ei niitä nuppiversioita enää vaan tavallisia... 24-palaiset sujuu) autot ja Duplot. Vaatteita ostellaan kokoa 98cm, 100cm ja 104cm vähän mitotuksesta riippuen, 90cm ja 92cm on nyt sopiva eli kohta jää pieneks... Aina kantsii vähän kasvunvaraa olla, ettei heti jää pois käytöstä.