Onko eläkeläinen vai mummo mielestäsi ruma sana? Palstalla kommentoi molempia. Nykyteinit tuskin edes tietävät, kuka BB oli.Ei muistanut BB-ketjussa. Lähetin jo valvojalle raportin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko eläkeläinen vai mummo mielestäsi ruma sana? Palstalla kommentoi molempia. Nykyteinit tuskin edes tietävät, kuka BB oli.Ei muistanut BB-ketjussa. Lähetin jo valvojalle raportin.
Ei, mutta aina löytyy 17-kesäisiä.Hyvä kun sinäkin huomasit. Omppu-sedän kannattaa käydä terapiassa ikärasismiaan hoitamassa. Hänen pitää tajuta, ettei kukaan pysy ikäänsä 17-kesäisenä.
Ei, mutta aina löytyy 17-kesäisiä.
Eikö kaikkein tuomittavin eli rotuviha sinua haittaa johon @Echo on syyllistynyt ilm jo vuosikymmeniäHyvä kun sinäkin huomasit. Omppu-sedän kannattaa käydä terapiassa
ikärasismiaan hoitamassa. Hänen pitää tajuta, ettei kukaan pysy ikäänsä 17-kesäisenä.
Ei sitä tiedä.Varmasti. mutta onneksi heidän ei tarvitse valita mitään setämiehiä tai incelejä, jotka roikkuvat perhepalstalla.
etsippä tsainamisukka itellesOis vaan pitänyt junnuna keskittyä koulun sijaan fudikseen.
Mitä mä tolle mun suomimuijalle teen?etsippä tsainamisukka itelles
ei tarvi hikoilla juosta pallon tai luistella kumilaatan perässä
Keskityn aina vain yhteen palstasekoon kerrallaan.Eikö kaikkein tuomittavin eli rotuviha sinua haittaa johon @Echo on syyllistynyt ilm jo vuosikymmeniä
Näytti että haku olis päälläMitä mä tolle mun suomimuijalle teen?
Kumman sortin narsisti sä olet?Keskityn aina vain yhteen palstasekoon kerrallaan.
Viikonvaihteen IS:ssä on laaja juttu narsismista, jota on kahta lajia. Herkka ja avoin narsisti. En osaa vielä analysoida kumpaan Omppu-setä tai Echo kuuluvat. Samoja ominaisuuksia molemmista lajeista heissä on runsaasti.
Itsekritiikkiä heissä on vaikea löytää. Luen vain sieltä täältä heidän vuodatuksia pieninä pistokokeina.
Narsismia tutkinut mies kirjoittaa lehtijutun lopussa, että kannattaa keskittyä vain itsensä tarkkailuun. Samaan lopoutulokseen tulin, kun luin amerikkalaisen bestsellerin rasismista.
Kumman sinä? Asiantuntija sanoi jutussa, että kaikissa ihmisissä on narsismia. Terve itsetunto on hyvä asia.Kumman sortin narsisti sä olet?
Mitätöin suomalaisten ulkonäön? Älä puhu paskaa.Echo on paljastanut uusimmissa viesteissään todellisen luonteensa. 1980-lukuketjussaan hän mitätöi suomalaisten ulkonäön. Jos ihmisellä ei ole muuta tekemistä, tyhmintä on
aloittaa uusia ketjuja typeristä aiheista.
No hei bimbooo, eipä ollut selvä. Johan se lukee ap:n toiveikkaassa otsikossakin ja liikuttuneissa viesteissä sen jälkeenkin.Hei BIMBOOooooooo
Kaikille muille asia oli ekasta viestistä asti päivänselvä
”JALKAPALLOTÄHTI Erling Haalandin julkaisema yhteiskuva hänestä ja puolisostaan Isabel Haugseng Johansenista on saanut jalkapalloilijan seuraajat hereille.”