M
milka
Vieras
Siis kuulin että Helsingissä on joku kauppa keskustassa joka myy kaikkia herkkuja jenkkilästä?! Onko oikeesti ja missä sijaitsee?!? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muropaketti 10.50![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muropaketti 10.50![]()
![]()
![]()
No juu mikään ihan halpa se ei ole mutta on ne herkut vaan niin hyviä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muropaketti 10.50![]()
![]()
![]()
No juu mikään ihan halpa se ei ole mutta on ne herkut vaan niin hyviä.![]()
Jäis kyllä murot ostamatta vaikka olis kuin hyviä..![]()
Nimenomaan =) Eikä muutenkaan tuolta tule joka päivä ruokia haettua, mutta aina silloin tällöin.Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:Mutta useimmille ne ei ole VAAN muroja vaan myös fiilistelyä.
Mä ainakin ulkomailla asuneena haen tuolta aina jotain kun tulee oikein ikävä niitä nimenomaisia elintarvikkeita mitä ei täältä saa.
.
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:Mutta useimmille ne ei ole VAAN muroja vaan myös fiilistelyä.
Mä ainakin ulkomailla asuneena haen tuolta aina jotain kun tulee oikein ikävä niitä nimenomaisia elintarvikkeita mitä ei täältä saa.
Vähän sama kun mulle lähetettiin Suomesta ulkomaille jotain ihanuuksia, kyllähän ne postarit makso niin että leivälle tuli aikamoinen hinta mutta so what.