Jenni Haukio raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva jos on. Itse ainakin Jennin asemassa haluaisin lapsen nyt, kun joutuu kuitenkin useamman vuoden olla omasta työstään poissa. Itse asiassa heti valinnan jälkeen tulin ajatelleeksi sitä, että varmaan hankkivat nyt lapsen.

[QUOTE="mmmm";26142435]Niillä on 28 vuotta ikäeroa, joten melkoisen nuorena olisi tullut isäksi ja isoisäksi..

Mä todella toivon Jennille vauvaa, olisi ihana juttu. Ja oon niin ajtellutkin että ovat sopineet että ensin pressanvaalikuviot ja sit saa vauva tulla.[/QUOTE]

Joo, oot sitten tosiaan ajatellut.. Ei oo todellista!:D

[QUOTE="minä";26143064]Kiva jos on. Itse ainakin Jennin asemassa haluaisin lapsen nyt, kun joutuu kuitenkin useamman vuoden olla omasta työstään poissa. Itse asiassa heti valinnan jälkeen tulin ajatelleeksi sitä, että varmaan hankkivat nyt lapsen.[/QUOTE]

EIhän se mistään ole poissa, vaihtaa vaan toisentyyppisiin työtehtäviin. Uusiin haasteisiin. Ja mä muistelisin, että ovat jossian haastattelussa hyvin diplomaattisesti asiaa koskeviin uteluihin todenneet vain, että heillä on sukulaislapsia ja koira, joiden kanssa riittää touhua tms.

Yhteistyössä