Jennika vai Jennica?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cinderella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ööääh, jotenkin mauttomia molemmat? Tulee mieleen napapaitapissis siiderin kanssa ostarin puskassa jota kaverit ryntää kiljuen halaamaan (Jennicaaaaamisvitussäootollumäoonnniiinkänniiis!!!)
Anteeksi avautuminen :x
 

Yhteistyössä