Jes! Mä tein sen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Nyt on pikkulikka vierotettu tutista :) Ei se sitä tarvinnu ku nukkuessa, ja pari iltaa itki tutin perään. Eilen se nukahti ilman itkua!

Ihanaa! On paljon helpompaa, kun ei tarvii yöllä metästellä tuttia pitkin lattioita...

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
äh,mulla toi on edessä kesällä.. aattelin ett kun juoksuttaa koko päivän pihalla niin nukahtaa helposti :D

Mä aattelin ensin et eihän tässä mikään kiire, mutta kun yks ilta etittiin puol tuntia tuttia jonka muksu oli jemmannu lelulaatikkoon, niin päätin et enää en jaksa. Ja sopivasti isommat oli mökillä anopin kanssa, mies töissä, niin oli hyvä hetki ottaa tää projekti.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
minkäs ikäinen neiti? mä aattelin ton poitsun 9kk kohta vierottaa. nyt on oppinu hienosti juomaan nokkamukista,aamupullo sen on saatava mutta täytynee siitäkin vierottaa.

1v2kk. Pullosta luovuttiin vuoden vanhana.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Hienoa!

Sinua tarvittaisiin täällä meilläkin :whistle:

:) Koskas tulen :whistle: Multa nää luonnistuu...

Vaikka heti, tuolla meidän omalla ongelmalla kun on vielä yövaippakin :whistle:
Sain kuitenkin iltahelve*in rauhoittumaan ti-ti-nalle cd:llä, joten kohta voidaan kokeilla taas tutittomuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Hienoa!

Sinua tarvittaisiin täällä meilläkin :whistle:

:) Koskas tulen :whistle: Multa nää luonnistuu...

Vaikka heti, tuolla meidän omalla ongelmalla kun on vielä yövaippakin :whistle:
Sain kuitenkin iltahelve*in rauhoittumaan ti-ti-nalle cd:llä, joten kohta voidaan kokeilla taas tutittomuutta.

Anopilla oli käyny moga ton keskimmäisen tytön kohdalla, se oli unohtanut laittaa sille yövaipan :laugh: Ja tyttö oli kuiva :o Kohta varmaan siltäkin jätetään yövaippa pois... Kauhee ku noi kasvaa niin nopeesti...

Meilä jäi uni tutti pois kaksi vuotta sitten pääsiäisenä kun unohdin pakata tutit mukaan mökki reissulle. Ja kun ei ollut likka ei niitä edes kaivannut joten kotiin tultua piilotettiin tutti pussukka joka oli keittiön pöydällä ja laitettiin sänkyyn suklaa muna tilalle sieläkin selittää että pääsiäiskukko on vaihtanut tutit suklaamuniin ja vei tutit pääsiäis saarelle.

Yhteistyössä