Jesper ja Juniorissa hyvät alet :) Ticketiä ym. mukavaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kävipä tuuri :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kävipä tuuri :)

Vieras
Kyllä tein eilen hyvät löydöt Jesper ja Juniorista. Ostin Ticketin Uffo välikausihaalarin -50 % alella ja Rubber Rain sadepuvun, siis takki ja housut myös -50%. Lisäksi Jonathan tähti välikausihanskat, ne vedenpitävät -70 %. Siellä oli todella paljon tosi hyvillä aleilla vaatteita ja oli muutakin kuin vain pieniä kokoja jäljellä. Nuo Ticketit, jotka ostin, oli kokoa 110 cm haalari ja 128 cm sadepuku :) En tiedä, satuinko juuri hyvään saumaan, kun tavallisesti on nuo vähän isommat koot hamstrattu ja vain pieniä (vauvakokoja) jäljellä. Siellä näkyi roikkuvan rekissä myös Jonathanin välikausihaalareita hintaan 10 e kpl!!! En ihan varmaksi muista mallia, mutta olikohan Codura??? Kuitenkin jonkin verran vettä pitävä. Ja näin siis Espoon Sellossa.

turun skanssissa oli myös joku aika sitten samanlaiset alet mutta en yhtäkään pukua ostanut jotenkin ne ticetin haalarit on vaan ihme pusseja kun koitin lapsen päälle.

Jos kysymys, monelta kävit, oli esitetty minulle alkuperäiselle kirjoittajalle, kävin siellä lauantaina n. klo 14 aikoihin... Eiköhän sieltä huomennakin vielä jotain löytyne :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kävipä tuuri :);24260027:
Jos kysymys, monelta kävit, oli esitetty minulle alkuperäiselle kirjoittajalle, kävin siellä lauantaina n. klo 14 aikoihin... Eiköhän sieltä huomennakin vielä jotain löytyne :)

Täytyypä huomenna käydä. =)

Olin kans tyytyväinen Jesperin aleen(Turussa), mutta kävin jo viikko sitten eli en tiedä onko enää mitään:) Ticketin haalareista en tykkää joten ne jäi katsastamatta, mutta mukaan lähti Jonathanin fleecevuoriset ulkohousut molemmille lapsille, tytölle juhlamekko ja Tutta syyskengät, Kivat villalapasia ja pojalle välikausihanskat. Olisi löytynyt vaikka mitä, mutta meillä ei ollut tarvetta kauheasti, kun olen jo ensi kevääksikin puvut ostellut:)