Jessus mikä kämppä oli innossa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä katselin kans että ei ole ihan jokakodin sisustusvinkkejä Innossa. Oli joku iso omakotitalo, jossa kolmikerroksinen torni teinien käyttöön, ja saivat itse toivoa mitä sinne laitetaan. Hienojahan ne ammattilaiset tekee niistä lukaaleista, mutta aika kaukana normi ihmisten kodeista monetkin kohteet. Meillä 65 neliöö / 2 aikuista, kaksi lasta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Vilkaisin äsken, mutta missä oli Marko? Eihän toi ole mikään inno ilman Paanalan Makea. :/

ei oo markoo enää :(


Tylsää... nyt sen ohjelman nimenkin olis saanut vaihtaa.


Se toinen tytöistä selitti "ei mul silleen oo mitään erityistä mielessä mut silleen et siitä tulis viihtyisä niinku sillee sillee sillee" :laugh:


Ärsytti kun ne sisustajat tuli sisään kengät jalassa. ;)
 
Mua jäi ihmetyttämään, että minne ne sen pojan rummut unohtui vai oliko tarkoitus tehdä vaan perheen tytöille tuo torni? Hienohan se baari oli, MUTTA alaikäisille karaokeBAARI drinkkilaseineen vaikkei siellä nyt varsinaisesti alkoholia ollutkaan, mutta silti.. Ois tuon karaoken laulamisen voinut muutenkin kuin baarin muotoon toteuttaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua jäi ihmetyttämään, että minne ne sen pojan rummut unohtui vai oliko tarkoitus tehdä vaan perheen tytöille tuo torni? Hienohan se baari oli, MUTTA alaikäisille karaokeBAARI drinkkilaseineen vaikkei siellä nyt varsinaisesti alkoholia ollutkaan, mutta silti.. Ois tuon karaoken laulamisen voinut muutenkin kuin baarin muotoon toteuttaa..


Joo, missä oli pojan rummut... en mä niin kauheesti lämmennyt tolle ratkaisulle muutenkaan, mut mä oonkin mä. :whistle:
 
En tykkää yhtään noista uusista suunnittelijoista. Myötäilevät vaan toisiaan ja kilvan kehuvat itseään. Lopputuloskin tosi jotenkin kolkko. Sitten joka kerralle pitää vissiin tekemällä tehdä joku "juttu". Viimeksi tehtiin MAKKARAtyyny asiakkaalle tärkeän taulun kuvasta (kuvaa ei siis hahmottanut ollenkaan) ja nyt ne lamput lasten valokuvista. Ja tosiaan, se pieni poika rumpuineen kilkattiin koko tornista ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua jäi ihmetyttämään, että minne ne sen pojan rummut unohtui vai oliko tarkoitus tehdä vaan perheen tytöille tuo torni? Hienohan se baari oli, MUTTA alaikäisille karaokeBAARI drinkkilaseineen vaikkei siellä nyt varsinaisesti alkoholia ollutkaan, mutta silti.. Ois tuon karaoken laulamisen voinut muutenkin kuin baarin muotoon toteuttaa..


Joo, missä oli pojan rummut... en mä niin kauheesti lämmennyt tolle ratkaisulle muutenkaan, mut mä oonkin mä. :whistle:

joo mä kans mietin tota rumpujuttua, mutten nähny alusta niin en tienny oliko toiveissa joku et ne häviää tjn..
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua jäi ihmetyttämään, että minne ne sen pojan rummut unohtui vai oliko tarkoitus tehdä vaan perheen tytöille tuo torni? Hienohan se baari oli, MUTTA alaikäisille karaokeBAARI drinkkilaseineen vaikkei siellä nyt varsinaisesti alkoholia ollutkaan, mutta silti.. Ois tuon karaoken laulamisen voinut muutenkin kuin baarin muotoon toteuttaa..


Joo, missä oli pojan rummut... en mä niin kauheesti lämmennyt tolle ratkaisulle muutenkaan, mut mä oonkin mä. :whistle:

joo mä kans mietin tota rumpujuttua, mutten nähny alusta niin en tienny oliko toiveissa joku et ne häviää tjn..


Mä harpoin kans tossa katsomisessa, mut en nähnyt mitään kohtaa, missä pojalta olisi kysytty yhtään mitään, nämä teinitytöt vaan esillä koko ajan. Pöh...

Olihan uusi ratkaisu tietysti parempi kun vanha, mut ei kuitenkaan kovin kotoisa. Edelleen, kukahan lystin maksoi?
 
Siis asukkaat aina itse maksaa.

Eli ne antaa budjetin jo hakiessaan ohjelmaan. Eli sä kirjoittaisit että 500 eurolla voisitte tulla uusimaan meidän olkkarin. Joku toinen hakee ohjelmaan ja sanoo että budjetti 15 000 e. Kumpaa luulet että menee kuvaa ja tekee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Goes around:
Siis asukkaat aina itse maksaa.

Eli ne antaa budjetin jo hakiessaan ohjelmaan. Eli sä kirjoittaisit että 500 eurolla voisitte tulla uusimaan meidän olkkarin. Joku toinen hakee ohjelmaan ja sanoo että budjetti 15 000 e. Kumpaa luulet että menee kuvaa ja tekee?

Ei noilla budjeteilla kumpaankaan paikkaan..:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Edelleen, kukahan lystin maksoi?

jaa a :o katoiks noi hinnat tuolta ihan alhaalta :| :|


En nähnyt mitään hintoja, katsoin ohjelman tv-kaistasta, en nelosen sivuilta. Mut joo, eihän ne useinkaan sisusta ihan tavisasuntoja missään ohjelmissa.

 

Yhteistyössä