Jessus, mikä päivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Birgitte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Birgitte

Aktiivinen jäsen
11.11.2012
2 353
2
38
Tiedättehän ne päivät, kun mikään ei onnistu. Minulla on tänään sellainen päivä. Ensin myöhästyin töistä ja jouduin juoksemaan ensimmäiset kaksi tuntia, että sain normaalista työrytmistä kiinni. Töissä sekoilin muutenkin ihan urakalla koko päivän. Kaiken kruunasi, kun tahdoin säästää hermojani ja kävellä rappuset täysinäiseen hissiin tunkemisen sijasta. No, pääsin melkein viimeisille rapuille, kun liukastuin johonkin helvetin vesilammikkoon ja iskin kaatuessani takaraivon seinään. Pahemmin sattui kuitenkin selkään. Niksautin sen niin pahasti, että jouduin lähtemään aikaisemmin töistä.

Ei epäonni tähän loppunut. Yritin kipeän selkäni kanssa käydä ruokakaupassa, mutta sattui niin helvetisti, että ote petti, kun yritin nostaa täysiä ruokakasseja ostoskärryistä autoon. Purkki turkkilaista jogurttia puristui maitopurkin alle ja kyljestä pursui jogurttia, joka sotki kassillisen ruokatarvikkeita |O Eikä tässäkään vielä kaikki! Olin niin kiukkuinen, kun ajoin kotiin, että painoin kaasupoljinta raskaamman sorttisesti. Eikö juuri silloin tullut vastaan poliisiauto, ja sain ylinopeussakot :headwall: Siis oikeasti, vähän rajaa! Jospa korkeampi taho kostaakin paavin eroamisen minulle.

Nyt olen niin kypsä tähän päivään, että lämmitän saunan, saunon, ja mökötän loppu päivän sängynpohjalla. Avokki saa hoitaa lapset.

Tiedän, on olemassa sellaisia päiviä...
Työelämässä ollessani pahin tais olla että olin lähössä viemään lapsia hoitoon ja itse töihin ja tarkoitus viedä pihakoirille samalla ruoka, koiran ruoka kaatui lasten, molempien haalareille. Haalarit vaihtoon! Juu, ollaan jo myöhässä....
Oli satanut lunta, mies oli tehnyt vähän lumitöitä että pääsen lähteen, mutta lumiaura oli menny päätiellä ja jäätiin kiinni siihen liittymään, omasta pihasta tielle.....
Silloin ajattelin, että olisi ollut parempi vetää vain peittoa korville. ;)
Ja onhan niitä muitakin.

voivoi sentään... vaan olihan tuosta jotain iloa, mua tämä ainakin riemastutti kovasti lukea tämä kunhan kytkin empatiavaihteen irti.

elokuvakäsikirjoitusta pykäämään mars, niin saat vielä hyvät rahat kärsimyksistä.

Kiitos sympatiasta, se tuli tarpeeseen. Nyt alkaa jo tuntua paremmalta. Kävin kyllä näyttämässä selkää lääkärillä ja määräsi vahvempia särkylääkkeitä. Ajattelin kuitenkin sen kauppareissun jälkeen, etten tahdo lähteä apteekkiin, kun siinäkin kävisi takuulla huonosti (pieni epätoivon hetki :'( ). Kipu äityi aika pahaksi, mutta saunasta juuri tulin ja nyt on vähän helpottanut. Juoksutan kotiorjani apteekin kautta, kun tulee anopilta. Siihen asti vain kärvistelen ja toivon, etteivät lapset äidy pahantekoon. Aaaah... kylläpä valittaminen teki hyvää!

Miten ihmeessä uskalsit mennä kauppaan jos jo kipeän selän takia lähdit töistä aikaisemmin????

Näin jälkikäteen voi sanoa, että olihan se tyhmää, mutta sillä hetkellä kuvittelin tekeväni edes jotain, kun kerran jouduin passattavaksi. Ei se kyllä palvelus ollut, päinvastoin; ostokset piti putsata jogurtista ennen kaappiin laittamista. Nyt nökötän sitten kotona loppuviikon. Käskettiin lepuuttaa selkää, mutta aloillaan oleminen käy työstä jo nyt. Niin paljon tekemistä, mitä ei saa tehdä :attn:

Birgitte ja Pikkukaupunkilainen sopis ostos-tvn ennen-shälääjiksi.

1027117.gif

• Tykkää
Reactions: Birgitte
Tuossa otsikossa on sana jessus. Tarkoitatko sillä Jeesusta? Vai mitä? Jos tarkoitat Jeesusta, niin pyydätkö häntä apuun? Vai toteat vain Jeesukselle, että minkä päivän annoit?

Yhteistyössä