Jestas, että oli ärsyttävä lehtimyyjä. Ei meinannut millään päästä eroon, lopulta löin luurin korvaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O

Vieras
Siis en ymmärrä, jos sanoo ainakin 10 kertaa, ettei halua mitään lehteä, niin myyjä vaan jatkaa selittämistä. Viimeisen kerran kun sanoin, etten halua lehteä.. tuli sepustus että on nyt kyllä niiiiiiiin huipputarjous. Ei ottanut kuuleviin korviinsa, kun sanoin etten halua. Selitti kaikki mitä lahjoja antaa mukaan yms yms. Lopulta löin luurin korvaan, oisin voinut laittaa puhelimen pöydällekkin ja olisi saanut selitellä ihan yksinään, kerran ei minua kuunnellut kertaakaan.

Tuollaiselta ois sit vielä pitänyt ostaa jotain, huhhuh

Tiedän tunteen. Mulle kanssa soitti yks miespuolinen juuri samanlainen käytös ja lopulta sitten haukkui minut tyhmäksi kun en tilaa :o

"Pakkoko se on hankkia konkurssi ja tilata sitten kalliimmalla hinnalla kun nyt olis näin hyvä tarjous". Vastasin että omaa tyhmyyttä jos lehtilaskuilla konkurssin hankkii, niin sitte se sano että: ei sitte. ja löi luurin mulle korvaan :laugh:

Toinen kun ne kauppaa, että lehden saa ilmaseksi plaa,plaa.. ja sitte joutuu kuitenki muka käsittelymaksut maksaan. Mie sanon aina, että mie otan ne ilmaset lehet, mutta en sitä käsittelyä. Loppuu aina puhelu lyhyeen :laugh:

no nii-in.. mutta en tajua miksi halusi edes jatkaa, kun selvästi kerroin heti alussa, etten aio lehteä tilata x 20. Kouluikäisen lapsen pitäisi kuulemma lukea aku ankkaa plaa plaa plaa..

varmaan 10 kertaa yritin lopettaa puhelun, mutta aina vaan alkoi jatkamaan eikä kuunnellut ollenkaan. Tästälähin kyllä lyön luurin korvaan heti kättelyssä, tai laitan puhelimen pöydälle :D

tämä oli myöskin miespuoleinen

Mä kysyin viimeks, että mistä lehdestä saa mariskoolin kaupan päälle, et antaa siitä tarjouksen. Ei kuulemma ollu missään nyt, mutta "siinä ja siinä"-lehdessä olis nyt tosi upeet helmet. Sanoin, et ei kiinnosta, kuin se mariskooli. Jatkoi vaan ittepäisesti.
Lopuks kans alkoi mua mollaamaan, et oon vaikee asiakas ja niin ees päin.

Siinä vaiheessa sanoin ihan suoraan, et sinähän mulle soitit ja mun kotirauhaani häiritsit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullekin soitti äsken, en vastannut mutta numero oli A-lehtien ja loppui ...056. Oliko tämä?

ei oo sama, tässä loppu 419

ärsyttävä oli ja en taatusti vastaa enää, seuraavaksi kun lehden haluan, tilaan sen ihan itse netistä

Itse en koskaan edes anna lehti-tms myyjien esittää asiaansa. Vastaan puheluun ja kun siellä alkaa kuulua"täällä...sanon samantien en tilaa mitään ja katkaisen puhelun. Hyvin pääsee myyjistä yms eroon.

Totta, totta. Sitä välillä yrittää olla ystävällinen, jos toisessa päässäkin kuulostaa kohteliaalta myyjä, mutta kun ei... jankuti jankuti. Viimeksi sanoi, että mä lopetan tän puhelun nyt ja löin luurin kiinni. Ehti se siihenkin väliin jotain sanoa.

Viime viikolla kun mulle soitti lehtimyyjä, niin sanoin hänelle heti, että "Kiitos, mutta en ole nyt tilaamassa yhtään lehteä."
Tämä myyjä jatkoi kuitenkin sepustustaan. Keskeytyin hänet ja kysiyin, eikö hän kuullut mitä sanoin, niin löimulle luurin korvaan. :o

Yhteistyössä