Jestas että on kaunis nainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
http://www.jurassicpunk.com/stars/angelinajolie/angelina_jolie_7.jpg
http://jennifergarner.online.fr/magazine/jennifer-garner-arena10.jpg

Tuossa varmaan kaksi pantavinta naista tämän maan päällä... Kaikki löytyy; luonnollinen kauneus, glamour, naisellisuus, mahtavat kropat ja järkeä päästä.

Samaa mieltä ykkösestä :D . Tai pantavuudesta en tiedä, mutta upea ilmestys on kyllä.

On tuo tokakin upea, mutta jostain syystä ei kuitenkaan kolise...

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
http://www.jurassicpunk.com/stars/angelinajolie/angelina_jolie_7.jpg
http://jennifergarner.online.fr/magazine/jennifer-garner-arena10.jpg

Tuossa varmaan kaksi pantavinta naista tämän maan päällä... Kaikki löytyy; luonnollinen kauneus, glamour, naisellisuus, mahtavat kropat ja järkeä päästä.

Samaa mieltä ykkösestä :D . Tai pantavuudesta en tiedä, mutta upea ilmestys on kyllä.

On tuo tokakin upea, mutta jostain syystä ei kuitenkaan kolise...

No onhan ne vähän eri kategoriasta, toinen deittailee Pittiä ja toinen naimisissa Affleckin kanssa... Siinä on jonkin sortin luokkaero ainakin näin mun mielestä :)

Ah, Jennifer Garner oli niin ihana Aliaksessa... *kuolaa*
Jolien leffoista en ole mistään tykännyt, eli ei nyt ainakaan näyttelijänä ole mulle mikään suursuosikki... Mut noi silmät. Ja huulet. Ja hiukset. :p

:D :D Pakko oli taivastella kun jäin ihastelemaan noita kuvia . Mä vaan niin tykkään kauniista naisista :whistle: B)

Niin mäkin :D Muhun tekee isoimman vaikutuksen sellainen kaunis nainen jossa on samalla persoonaa, siis potkua. Enkä nyt väitä että Halle olis mitenkään pesoonaton, se vaan on niin kovin "klassisen kaunis".

Amy Lee on musta tosi kaunis. Ja Dita Von Teese. Noin esimerkiks =)

No, Mel B:llä ei ole vyötäröä eikä persettä. Tasapaksu ei innosta. Isot silikonit eivät mielestäni ole kauneuden merkki. Ja nuo ilmeet ... ei ole malliainesta tuossa naisessa, ei.
jo mainittu Angelina on kyllä kaunis

Mä tykkään kyllä tosi paljon myös siitä vähän pehmeämmästä Nigellasta (siis se ruokaohjelman tumma kaunotar). Se on todella upean naisellinen :flower:

On. Se on täysin sujut painonsa kanssa, niin kuin pitäisikin. Tosi tyhmää vaan että tv-yhtiö oli kieltänyt näyttämästä Nigellaa vyötäröstä/rinnoista alaspäin. Oli kuulemma takamus levinnyt niin ettei se anna hyvää vaikutelmaa katselijoille... Hmm. Nigella on KOKKI! Tuleeko joku kimittämään Jyrki Sukulalle että hei, sulla on vähän iso maha, me ei kuvata sua kasvoista alaspäin lainkaan...?

Alkuperäinen kirjoittaja pinkeärouva:
Kun nyt on nuo mummot vedetty mukaan tähän keskusteluun niin pakko muistuttaa myös siitä SISÄISEN KAUNEUDEN merkityksestä... B) Keksiikö joku vielä jotain kauneuskliseitä..?

Eikun tää on nyt tosi pinnallinen ketju ja kerrankin tuijotetaan ihan vaan pärstäkertoimia ja vartaloita :D :D

Mä tykkään kyllä tosi paljon myös siitä vähän pehmeämmästä Nigellasta (siis se ruokaohjelman tumma kaunotar). Se on todella upean naisellinen :flower:

On. Se on täysin sujut painonsa kanssa, niin kuin pitäisikin. Tosi tyhmää vaan että tv-yhtiö oli kieltänyt näyttämästä Nigellaa vyötäröstä/rinnoista alaspäin. Oli kuulemma takamus levinnyt niin ettei se anna hyvää vaikutelmaa katselijoille... Hmm. Nigella on KOKKI! Tuleeko joku kimittämään Jyrki Sukulalle että hei, sulla on vähän iso maha, me ei kuvata sua kasvoista alaspäin lainkaan...?

Veit sanat suustani kokonaisuudessaan :D . Jostain muuten harmikseni luin että Nigella aikoo laihduttaa. Toivottavasti ei vedä itseään kukkakepiksi, ei sopis sille yhtään :/

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
No, Mel B:llä ei ole vyötäröä eikä persettä. Tasapaksu ei innosta. Isot silikonit eivät mielestäni ole kauneuden merkki. Ja nuo ilmeet ... ei ole malliainesta tuossa naisessa, ei.
jo mainittu Angelina on kyllä kaunis

En mäkään silikoneista tykkää, mutta kasvot mun mielestä tuolla Melillä on todella kauniit ja sirot =)

En mäkään silikoneista tykkää, mutta kasvot mun mielestä tuolla Melillä on todella kauniit ja sirot =)

Mutta eihän aina silikoneja huomaa. Onko ne silloinkin epäkivat vaikka näyttäisivät luonnollisilta?

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

Mutta eihän aina silikoneja huomaa. Onko ne silloinkin epäkivat vaikka näyttäisivät luonnollisilta?

Ei kun epäkivat silloin just kun ne huomaa. Ihan rehellisesti sanottuna mä en edes noita Melin tissejä silleen kattonut että näyttikö silareilta vai ei...

Ja tuo Lumikki-vertaus oli hyvä ja löydettiin yhteinen kuolattava :D :D

Yhteistyössä