Jethro Rostedtin lasten nimet on Joachim, Jerome ja Jasmilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jethron suonissa virtaa romaniveri. Romaneilla tunnetusti ei ole valtaväestön nimiä.
Nimet ovat kauniit ja ne eivät lapsia pahenna. Päinvastoin.
Kenelle jää mieleen Johanna Virtanen?
Jethro varmasti tietää, erikoisen nimen omistavana, nimen mieleenpainumisen tärkeyden.
Jollet sinä tiedä, ota selvää.

Mä en ymmärrä mikä noissa nimissä on niin hirveätä. Oli nimi erikoisempi tai tavallinen suomalainen niin mua ei haittaa minkä nimen vanhemmat antaa lapselleen.

Jos katsotte Jethroa tarkemmin niin huomaatte että hän ei näytä supisuomalaiselta...biologinen isä voisi olla jostain etelän maasta esim. Romaniasta. Mutta miksi hän kävi moskeijassa...

voi jumalauta nyt teidän kans jotka alatte valittaa ihmisten nimistä ja kuinka ne ei oo perussuomalaisii nimii... miten se teidän persettä kutittaa millasii toisten nimet on. mist vetoo et te jotka ootte tollasii ylimielisii ja ahdasmielisii ni ootte vaa jotai vanhoi akkoi joil ei oo muut tekemist ku puuttuu muiden asioihin, koska teil ei oo mitää mielenkiintosii omii asioit. te joil ei oo mitään hyvää sanottavaa ni miks vitussa sanotte edes mitään?! mun mielestä jethron pojilla on upeat nimet!!

Aika erikoiset nimet todella. Vaikka sanonta on, ei nimi miestä pahenna, eikä mies nimellä elä.
Miksi on laitettu niin erikoiset nimet. Eipä siinä olla lapselta mielipidettä kysytty.
Onkohan ne des niin kauniit.

Yhteistyössä