Jipii! Kiva ilta tiedossa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Parin tunnin päästä lähden viettämään työkavereiden kanssa iltaa. Mennään yhden työkaverin luokse saunomaan, uimaan, syömään hyvin ja laulamaan karaokea. :D Näitä ainakin illan ohjelmaassa.

Ihana siskoni lupasi tulla hoitamaan tyttöä siihen asti, kun mies pääsee töistä.

Ihanaa päästä vähäksi aikaa irtautumaan kotiympyröistä.
 
Hyvää iltaa sinulle!! :)
Voi kun itsekin joskus pääsis, omaa aikaa ei ole edes sen verran että harrastukseen pääsisin.. Tytön kanssa 24/7 ja miehen kanssa mun omaa aikaa on se kun käyn lapsen kanssa kylässä, jeps jeps..
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja jade:
Kelpais mullekin :)
Tissiläinen vielä vaan niin kiinni etten voi suunnitellakaan mitään irtiottoa :(
Pidä lystiä :wave:

sama homma:)

Kannattaa opettaa se lapsi juomaan MYÖS pullosta maitonsa. Ei tarvi marttyyrinä vinkua jossain keskustelupalstalla ;).

Niin ja aplle, HAUSKAA ILTAA!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja jade:
Kelpais mullekin :)
Tissiläinen vielä vaan niin kiinni etten voi suunnitellakaan mitään irtiottoa :(
Pidä lystiä :wave:

sama homma:)

Kannattaa opettaa se lapsi juomaan MYÖS pullosta maitonsa. Ei tarvi marttyyrinä vinkua jossain keskustelupalstalla ;).

Niin ja aplle, HAUSKAA ILTAA!! :)

On opetettu. Ei kelpaa isä iltaisin, varmaan joku vierastuskausi meneillään (5kk).
 

Similar threads

M
Viestiä
18
Luettu
2K
P
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä