Alkuperäinen kirjoittaja endie:no oon niin perusnegatiivinen vissii, mut empä usko että tämä suhde kestää.
Peesi. Oli kyllä melko yllättävä uutinen tuo, kun tänään jomman kumman iltapäivälehden kannesta luin tuosta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:no oon niin perusnegatiivinen vissii, mut empä usko että tämä suhde kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja endie:no oon niin perusnegatiivinen vissii, mut empä usko että tämä suhde kestää.
Peesi. Oli kyllä melko yllättävä uutinen tuo, kun tänään jomman kumman iltapäivälehden kannesta luin tuostaJa kävi kyllä mielessä haetaanko tässä menetettyä tytärtä..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:^nämä on ihmellisiä yleistyksiä.
Oletan, että et tunne henkilökohtaisesti Jussia tai Jippua, tai ole niiden terapeutti.
Itselläni on 30 vuotta vanhempi mies, vain 2 vuotta nuorempi mun omaa isää ja itsekin satun olemaan 2 vuotta vanhempi mieheni tytärtä sen ekasta liitosta.
Eikä mieheni muistuta muuten isääni, kuin että heillä sama sukupuoli.
Ja minä olen mieheni tyttären täysi vastakohta lähes kaikissa asioissa.
Ihmiset rakastuvat eivät iät tai numerot.
Alkuperäinen kirjoittaja voi huokaus:Säälittävää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuka muu vaan mutta:Nyt ropisi jussin pisteet lattiakaivoon mun silmissä. JIPPU? J-I-P-P-U? Luoja sentään mikä valinta jussilta... Viikon uskomattomin uutinen. Jestas.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:^nämä on ihmellisiä yleistyksiä.
Oletan, että et tunne henkilökohtaisesti Jussia tai Jippua, tai ole niiden terapeutti.
Itselläni on 30 vuotta vanhempi mies, vain 2 vuotta nuorempi mun omaa isää ja itsekin satun olemaan 2 vuotta vanhempi mieheni tytärtä sen ekasta liitosta.
Ei minua ikäerot haittaa, voisin kuvitella itseni 30v vanhemman miehen kanssa. Pointti olikin siinä, että Jussin tytär Mandi kuoli joku aika sitten. Toki voin olla väärässä (ja varmaan olenkin), mutta ehkä hän näkee Jipussa jotain samaa kuin Mandissa tjs.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:^nämä on ihmellisiä yleistyksiä.
Ei minua ikäerot haittaa, voisin kuvitella itseni 30v vanhemman miehen kanssa. Pointti olikin siinä, että Jussin tytär Mandi kuoli joku aika sitten. Toki voin olla väärässä (ja varmaan olenkin), mutta ehkä hän näkee Jipussa jotain samaa kuin Mandissa tjs.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Woody Allen meni naimisiin adoptiotyttärensä kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:hyh!! melkein ku mä seurustelisin isäni kans.. iän puolesta menis paitsi et noil on isompi ikäero kun mulla ja mun isällä!!![]()
![]()
:x :x
Alkuperäinen kirjoittaja juu:No ikäero..mutta itse käsitin ainakin lehtijutuista, että kumpanenkin on pettänyt omaa kumppaniaan? Ainakin Jippu. Joten tämä on mun mielestä törkeää.
Kukin saa seurustella sen ikäisen ihmisen kans ku lystää, laillisin rajoin toki. Mutta pettäminen on asia erikseen. Pientä rajaa.