Jo on ahne myyjä tuolla myydään-palstalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuka haluaisi maksaa 40 euroa roskiin joutavasta toppapuvusta? Mitä hyötyä on ylipäätään kosteussuojasta jos puvussa on viiltoja ja reikiä? Alennuksessa saa pukuja puoleen hintaan, on kyllä ahne myyjä tuo.

mode muokkasi: ei linkityksiä kirpalle kiitos

Se on siis North Ice -puku, ei Reimatec. Maksaa uutena normaalihinnallakin alle sata euroa. Tuossa puvussa on kulumaa, likaa, useita reikiä, haarasauma auki jne., silti myyjä yrittää rahastaa. Joku roti entään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mutku se on uutena maksanut..... :headwall:

Näin just!!!!!

Mun kaveri ei anna lasten käyttää kalliita haalareita kuin kaupassa tai kaupungilla kun niistä ei saa kunnon hintaa kirpparilla jos ovat kuluneet .
Järki hoi !!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :

Näin just!!!!!

Mun kaveri ei anna lasten käyttää kalliita haalareita kuin kaupassa tai kaupungilla kun niistä ei saa kunnon hintaa kirpparilla jos ovat kuluneet .
Järki hoi !!!!!!!

Ihan tosi! No jättäs sit kauppaa ja ostais lapsille suoraan vaatteet johon sil on oikeesti varaa ja antas lasten nauttia niistä..

mut järkyn hintaset haalarit, me saatiin Reima-Tec haalarit alesta melkein samaan hintaan ja uutena.. Puuttus viel et siin lukis retroa jolla nostettas hintaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :

Näin just!!!!!

Järki hoi !!!!!!!

Meillä lapsille ostetaan kaikki vaatteet ja haalarit käyttöä varten(vaikka olis se kirotun reimatec)ajattelematta saanko koskaan lanttiakaan niistä jossain kirpparilla.

Joo, tää on mielenkiintonen ilmiö. Ostin tyhmyyksissäni joskus huutonetistä puvun joka osottautu ihan roskiskuntoseksi, myyjän selitys oli että "Tajuatko sä mitä merkkiä se on? Tajuatko sä mitä se maksaa uutena???".

Joo, mitä väliä mitä maksaa uutena jos on jo puhkikulunut.

Yhteistyössä