Jo on lapsella kova kilpailuvietti!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Piti senkin uhalla että vettä sataa täysillä niskaan, päästä hyppimään pituutta ja juoksemaan kilpaa lasten kaupunkimestaruuskisoihin. Itku tuli kun isänsä sanoi ettei viitsis mennä kun kohta näyttää tulevan vettä tosissaan. Ja isä heltyi kyynelistä ja lähti viemään tyttöä.

Ikää vasta 7 vuotta ja nyt jo pitää saada kokeilla miten pärjää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Toi on hienoa, että lapsella on selkärankaa harrastaa säästä huolimatta. =)

Nooh, tuo on vähän kuin pianonsoittokin, ei hän ole juoksua ja pituushyppyä harrastanut, pitää vain päästä kilpailemaan vaikkei oikein osaakaan. Mutta kai se on hienoa että intoa riittää moiseen.

Taas saa miettiä kenen laps tuo oikein on; meitä ei kumpaakaan kiinnosta kilpailla urheilussa. Esikoinen on samanlainen; hän oli kans lusikkaansa työntämässä joka soppaan pienenä. (ja hänellä eri isä )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Toi on hienoa, että lapsella on selkärankaa harrastaa säästä huolimatta. =)

Nooh, tuo on vähän kuin pianonsoittokin, ei hän ole juoksua ja pituushyppyä harrastanut, pitää vain päästä kilpailemaan vaikkei oikein osaakaan. Mutta kai se on hienoa että intoa riittää moiseen.

Taas saa miettiä kenen laps tuo oikein on; meitä ei kumpaakaan kiinnosta kilpailla urheilussa. Esikoinen on samanlainen; hän oli kans lusikkaansa työntämässä joka soppaan pienenä. (ja hänellä eri isä )

Hmmm.... Sitten ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin etsiä niitä lusikkageenejä äidistä... ;)
 

Yhteistyössä