Jobbarit vallanneet internetin kauppapaikat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi pitää Huuto.netiä boikotoida. Silloin boikotoit myös asiallisia myyjiä. Kauppiaat näin
lama-aikana alkavat nähdä mörköjä vähän siellä sun täällä. Kun luin tuon linkin takaa tekstin, niin luulisi verkkokauppiaiden olevan enemmänkin huolissaan ulkomaisista nettikaupoista, jotka eivät maksa veroja tai tuo mitään hyvää suomalaiselle yhteiskunnalle. Vievät vain työpaikat ja tulot suomalaisilta.
 

Yhteistyössä