Joe blascon meikkivoidetta olen netissä tilaamassa, mutta miten tiedän mikä on oikea väri omalle iholleni?? *KUVA*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taika

Vieras
Olen tosi vaaleaihoinen, en nyt mikään kalkkilaivan kapteeni, mutta vaaleinpia ihmisiä joita tunnen. Minkä sävyn uskallan tilata? Onko tuo alabaster ihan liian tumma? Ei ole mahdollisuutta lähtä kauppaan testaamaan, asutaan niin syrjässä.

Liitän kuvan. :) Tossa kuvassa ei ole meikkivoidetta tai mitään, niin näkyy se luonnollinen sävy, tosin posket punottaa aika lailla...

meikkivoide.png

Alkuperäinen kirjoittaja s:
ehkä kandeis käydä ihan kaupassa kokeilemassa? meikkivoiteen kun pitää olla just eikä melkein oikean sävyistä.

Tietenki kannattais, mutta asutaan lapissa ja lähin taitaa olla.. Rovaniemellä? Sinnekki paljo matkaa, tai en ole edes varma onko sielläkään.. :( Hankalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jb:
Minä olen vaaleaihoinen ja käytän special lite olivea :)

Ahaaa.. Jotenki mua on hämänny tuo "olive", tulee vähän semmonen vihertävä mielikuva? Mutta taitaa olla ihan harhaluulo?

Mulle kosmetologi aikoinaan katsoi tuon värin :D. Vaalealle iholle on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaisia sävyjä olet muista merkeistä käyttänyt? Olisko niistä apua?

Loreal parisin true machin ihan vaaleinta.. En muista oliko sitä ivoryä vai rosea, kun en ole enään aikoihin käyttäny meikkivoidetta.

Minä olen kellertäväihoinen ja käytän Olive beige 2 talvella ja olive beige 3 kesällä. Minun ihoni ei ole yhtään vaaleanpunainen koskaan joten olive beigeä älä ap vain erehdy tilaamaan!

No taitaa vaan haaveeksi jäädä tämä ostaminen. Pitää kattoa jos joskus kesällä lähetään jossaki käymään, niin ostan sitten ja käyn samalla testaan. Kiitos kuitenki kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
onhan niitä sävyjä aika paljon kyllä! itsellä myös vaalea iho ja käyttänyt alabasteria, ja kesällä sitä olivea

Noita oliveja on useita eri sortteja näköjään.

On olive, medium olive, ja sitten on nuo olive beige 1 ja o b 2 ja o b 3 joista kakkosta ja kolmosta itse käytän ja ihoni on todellakin kellanruskea kesät talvet. Ei yhtään sinertävää tai vaaleanpunaista sävyä.

Sitten näkyy olevan special lite olive 1 ja 2 ja 3. Ja vielä warm olive 1 ja 2 ja 3. Ja vielä special medium olive 1.

Otin just eilen luettelon/esitteen mukaan Stokkan kosmetiikasta, nämä siis Suomessa myynnissä. Ulkomailla ja netissä arvatenkin on lisäksi vielä paljon muita sävyjä joita ei Suomeen kannata edes tuoda kun ovat liian tummia.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla :
on kyllä tummempi iho kuin sulla ja käytän tota lite olivea. Tilaathan jenkeistä kun tilaat, sieltä saa 16 $:lla. Nää suomen hinnat on ihan järkyt.

Ostin joku pv sitten olive beige 2 ja 3 Stokkalta ja hinnaksi tuli kahdelle värivoiteelle jokusen euron yli satasen! Että kallista on, mutta riittoisaa kun ohuelti tarvii vain laittaa.

mä käytän vastaavaa, mutta halvempaa merkkiä jota saa Helsingistä Peruukkiliike Kuokkaselta. Saattaisivat toimittaa postitsekin?

http://www.kuokkasenperuukkiliike.fi/luettelot/KRYOLAN-Catalogue_En.pdf

Ja noista mulla sävy alabaster

Alkuperäinen kirjoittaja p:
mä käytän vastaavaa, mutta halvempaa merkkiä jota saa Helsingistä Peruukkiliike Kuokkaselta. Saattaisivat toimittaa postitsekin?

http://www.kuokkasenperuukkiliike.fi/luettelot/KRYOLAN-Catalogue_En.pdf

Ja noista mulla sävy alabaster

niin ja kesällä se OB1

Yhteistyössä