Joensuulaiset huomio! Kysymys lastenvaate liikkeestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden lapsen äiti

Vieras
Jos täällä on Joensuulaisia paikalla niin olisin kiinnostunut tietämään miellaista lastenvaate liikettä kaipaisit Joensuuhun? Esim: jonkun ketjun liike, tiettyjä vaatemerkkejä.

Oon ajatellut perustaa lastenvaate/tarvike liikkeen Joensuuhun joten mielelläni kuulisin mielipiteitä =)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kiva olisi saada muitakin vaatteita kuin pojille pääkalloja ja sinistä ja tytöille pinkkiä. Eli värikkäitä vaatteita ja uusia kuoseja kiitos :)

Ehdottomasti näin. Ärsyttää kun pojille vaan sinistä ja harmaata ja mustaa :headwall: . Raikkaita värejä pojillekin. Ja samoin tytöille, ei vain pinkkiä. Toppavaatteet pojilla on niin synkkiä että :o .

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kiva olisi saada muitakin vaatteita kuin pojille pääkalloja ja sinistä ja tytöille pinkkiä. Eli värikkäitä vaatteita ja uusia kuoseja kiitos :)

Ehdottomasti näin. Ärsyttää kun pojille vaan sinistä ja harmaata ja mustaa :headwall: . Raikkaita värejä pojillekin. Ja samoin tytöille, ei vain pinkkiä. Toppavaatteet pojilla on niin synkkiä että :o .

Monet tätä toivoo, mutta kun on liike mikä tarjoaa erilaista päällepantavaa ei sitä kuitenkaan käytetä :-/

Joo, vihreitä, keltaisia, tummansinisiä ja -punaisia vaatteita, sukupuolineutraaleja kuoseja ja malleja. Mieluusti sellaisia vaatteita, missä ei lue mitään. Ja jos vielä olisi luomupuuvillaa ja/tai reilua kauppaa, niin takuulla ostaisin :)

joo pojalle muutakin kuin vihreetä, sinistä ja mustaa ni ei tarviis aina ite ommella, sekä myös murrettuja värejä.
Meillä tyttö tykkää lilasta ja kanervasta jne, pinkkikin toki menee, mut se pinkkipä onkin ainoa oikeestaan mitä löytyy.

Hinta-laatusuhde kohdalleen, ite en ainakaan ole valmis maksamaan lasten paidoista 20?, olen ehkä pihi..

Kiitos paljon vastauksista =)
Itse rakastan juuri merkkivaatteita mutta ajattelin yrittää saada myyntiin myös halvempia vaatteita jotta jokaisella olisi vara ostaa.
Mielessäni on tällä hetkellä ainakin Timberland jota Joensuusta ei saa ilmeisesti.
Saako Joensuusta Ticket to Heaven vaatteita? Oisko niille kiinnostusta? Ovat ilmeisesti aika arvokkaita mutta laadukkaita.