Täällä opiskelija-äiti 25v, ollaan vasta muutettu Joensuuhun ja kaikki ystävät eteläsuomessa, joten nyt kaikki äidit (ja miksi ei muutkin) kirjoittelemaan. Seuraa kaipailen niin puistoihin kuin kahville/leffaan yms. Meillä tyttö 3,5v ja poika 1v9kk. Keskustan tuntumassa asutaan.
Moi!! Me asutaan Kontiolahdella, perheessä 3 vuotias poika ja 1 vuotias tyttö. Itse olen vailla uusia ystäviä, olen lähtöisin Keski-Pohjanmaalta ja miehen mukana tänne muuttanut pari vuotta sitten, vieläkään en ole löytänyt itselleni uusia tuttavuuksia ja lapset myöskin kaipaa uusia leikkikavereita Minä olen 22 vuotias Kirjoittelehan vaikka yh viestiä
Hei! Täällä on 26-vuotias äiti vailla kaveria Joensuun seudulta. Esikoistyttöni on 3,5 kk ja me asutaan Karsikon lähellä. Olisi mukava tutustua toisiin äiteihin ja lapsiin ja käydä vaikka vaunulenkillä tai leikkipuistossa yhdessä. Yhteyttä voi ottaa sähköpostilla osoitteeseen keltainentupa@gmail.com
Moikka ! Täällä 19 v nuori nainen noljakan suunnalta kaipailee muista äideistä seuraa ja uusia ystäviä esim. vaunu lenkeille ja vapaa ajalle Sain esikois tyttöni tämän vuoden puolella tammikuussa eli hän on pian 2kk:n ikäinen. Laitelkaahan viestiä vaikka sähköpostiin nelli.multanen@luukku.com