Joensuun tämän viikonlopun kirpparista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mielestäni ei kannata lähteä. eilen päivällä kävin ja kamala ryysis. sen vähän aikaa mitä jaksoin katella niin enimmäkseen ylihinnoiteltua huonokuntoista tavaraa kuten joensuun kirppiksillä yleensäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mielestäni ei kannata lähteä. eilen päivällä kävin ja kamala ryysis. sen vähän aikaa mitä jaksoin katella niin enimmäkseen ylihinnoiteltua huonokuntoista tavaraa kuten joensuun kirppiksillä yleensäkin.

Ok, kiitos. En sit viitti lähteä. Jospa se hintataso vähän muuttuis kun tulee kilpailija valintakirppikselle :)

ainakin yks rekki lastenvaatteita näytti olevan valintakirppiksen ylihinnoitelluilta myyjiltä tai ainakin samanlainen ikäloppu talvihaalari siellä pollotti joka oli iät ja ajat valintakirppiksen vakiomyyjillä myytävänä. tosin en ole käynyt valintakirppiksellä enää aikoihin niin en tiedä vieläkö on siellä.

oli siellä eilen muutamia ihan yksityisiäkin lastenvaatemyyjiä joilla vaatteiden hinnoittelu järkevällä tasolla (alk. 1e perusvaatteet) mutta nämä olivat lähinnä tyttöjen vaatteita ja itse katselin tarjontaa pojalle. mutta siis tänäänhän saattaa olla jo ihan eri myyjät.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Onko kukaan käynyt siellä? Oliko paljon myyjiä? Entä lastenvaatteita? Hinta- ja kuntotaso? Kannattaako vielä viime hetkellä lähteä käymään?

Just kävin uudessa Joen Jättikirppikseltä (Prisman vieressä). Nyt on Joensuussa mahtava kirppis todella. Hyvä paikka, jossa kannattaa käydä kauempaakin! Oli myös uusien tuotteiden myyjiä kuten lasten toppakenkiä. Iso parkkipaikka aivan oven edessä. Oli tavaraa ja hinnat kohdallaan. Myyntipaikkoja oli runsaasti ja paikat todella siistit. Ja mikä parasta WC tilatkin löytyivät;) Tulisi vain Lasten Megakirppis samaan paikkaan niin yhdestä samasta paikkaa löytyisivät silloin meidän perheen ostokset.
Ajoin myös Tokmannilla ja ajoin kysymyksessä mainitun kirppiksen ohi. Ei näytänyt houkuttelevalta ollenkaan. Mummeleita ja ukkeleita varten, ajantappo paikalta näytti enemmän. Muksujen kanssa ei viitsi lähteä moiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:
Jotenkin paistaa läpi ,että tuon artikkelin kirjoittanut yrittäjä itse? Mainos?

jaah,ai onko positiivisesti kirjoitetut jutut nykyisin kiellettyjä...?
...ei kai sen kehujan aina tarvii yrittäjä itse olla?

Se joenkirppis on kyllä hyvä paikka, ite oon löytäny paljon kuteita sieltä. Onhan se iso, siellä ei viiti ihan joka kojuun jumittua, mutta kyllä löytyy hyvää tavaraa, uutta ja vähän käytettyä, mutta ryysyjäkin, TIETTY! Ite ainaki tykkään, jos ei nappaa mennä ni minä itse sieltä vien kaiken hyvän :)

Kuumimmat

Yhteistyössä