Joensuusta odottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kanssa Joensuuhun matkaa tuo 100 km, ja edelliset synnytykset olleet pituudeltaan 4h30min, ja 2h10min...joten jännittää voiko tuosta vielä nopeutua, jos, niin saa tosissaan harkita telttamajoitusta sairaalan pihaan jo hyvissä ajoin ennen laskettua-aikaa ;)

Tapaaminen olisi kiva,mielelläni tulisin mukaan.
s:lle että nestori löytyy kyllä täältä.
Tuosta 3D ultrasta,mun tietojen mukaan ei ole Joensuussa,
lähin Kuopiossa.Siellä ainakin Lääkäriasema Cantti tekee niitä.

Laitappa Minni sähköpostia jos haluat lisää tietoa tapaamisesta ja mitä suunnitteilla. Samoin lauraemilia! Sekä mut halukkaat ja kynnelle kykenevät! S ja Tanjuska jo listoilla!
cayanne@net.fi

Vai olisko se osoite kuitenkin loppuosastaan netti.fi, jota itse käytin? Toimivatko molemmat?

Lisää vaan odottajia mukaan vaikkapa syömään jonakin iltana :)!

t. S. 16+1

Juu.. sori, sori, nukuksissa kait jo illalla ollut:

cayanne@netti.fi

Tänään ajattelin nyt hilpaista Joensuuhun, syön tässä ensin ja veikkaisin olevani Jns klo 13 aikaan...

Eli laittakaapa viestiä tänne tai tohon s-postiin 30 min sisään, niin voipi ehkä nähdäkin keskustassa tai jossain!

Heips Lauraemilia ja muut Joensuun seudun tulevat äidit!

Kävin tänään liittymässä tuonne tammikuun äitien ketjuun ja sielläkin näkyi olevan saman alueen ihmisiä. Olisi kyllä kiva tavata ja vaihtaa kuulumisia, jos vaan saan asian järjestymään. Matkaa Joensuuhun on jonkin verran ja krooninen aikapula vaivaa, tosin tämä viikko menee sairaslomalla kärvistellessä. Katsotaan miten jatkossa käy.

Puhuitte täällä synnytysvalmennuksesta ja sairaalaan tutustumisesta. Meillä kokoontumiset alkavat marraskuun lopulla ja sairaalassa käymme ilmeisesti joulukuun alussa, päivämääriä en vielä tiedä. Ja tuosta sektioasiasta sen verran, että olen todennäköisesti saanut suvun perintönä ahtaan lantion (mummin kaikki lapset ja me kolme sisarusta olemme syntyneet sektiolla koosta riippumatta), joten toivottavasti ""normaalisynnytys"" ei ole Joensuussa se ainoa hyväksyttävä vaihtoehto.

Vielä lyhyt tiedonanto: Asun 75 km Joensuusta, olen 29 vuotias, naimisissa, viikkoja on kasassa 27+6 ja lapsi on ensimmäinen. Mites te muut (Tanjuska& Lauraemilia taisivat jo kertoakin)?

Vaihdetaan kuulumisia nyt ainakin täällä tai tammiäitien puolella, toivottavasti tapaaminenkin jossain vaiheessa järjestyy.

Onko tietoa muuten paikkakunnan mammajumpista tai mitä kaikkea on vauvoille tarjolla? joensuussa ainakin vauvauinti, mutta onko muuta ja tosiaan, onko mammajumppaa ja missä? haluisin nää reidet timmimmeiksi ennenkuin levähtävät lopullisesti...

Vapaaopistolla on mammajumppaa mut ryhmä aivan täysi:( olisin mennyt muuten...Jostain kuulin et fysioterapia sulavilla olis myös jumppia.En ole vielä saanut aikaiseksi kysyä sieltä vaikka jo rv 28+2,laiskimus:) kysyit muistakin aktiviteeteista.vapaaopistolla on myös ollut sitten vauvan synnyttyä jotain äiti-lapsi lorutuokioita...Mua kiinnostais mennä sitten vauvamuskariin mut en tiedä että onko täällä sellaista? Onhan niitä sitten mll:n ja seurakunnan perhekerhoja mihin voi mennä tapaamaan muita äitejä ja vauvoja.

Hei! :)

Taidanpa minäkin liittyä ketjuunne...asustelen n. 50km:n päässä Joensuusta. Teitä tammikuulaisia näkyy olevan useampi. Mulla laskettuaika 11.12., joten täällä jouluvauvaa (esikoista) odotellaan. Mulla ikää 32v. Meillä valmennukset alkaa 20.10. Sitten niitä onkin viitenä torstaina peräkkäin. En viel tiiä käydäänkö tutustuu synnärillä. Itse en osaa pelätä enkä jännittää synnytystä kamalasti. Ainakaa tässä vaiheessa :) Mitä olen kuullut PKKS:n palvelusta, niin positiivisia kokemuksia ovat olleet. On kai niitä kätilöitä ja lääkäreitäkin joka lähtöön. Oletan kuitenkin, että palvelun laatuvaatimukset olisivat tuoneet mukanaan henkilöstön empaattisemman suhtautumisen potilaisiin.

Aika näyttää sit mitä tuleman pitää. Synnyttämäänhän sitä on joka tapauksessa mentävä :) Toivotaan meille kaikille positiivisia synnytyskokemuksia. Mul ois enää 7 päivää töitä ja sitten lomailee!

Mukavaa odotusaikaa teille kaikille! Voidaan paksusti!

Hansu rv31+5

Tässäpä me Joensuun seudun odottajat, jotka jo listoilla:

Joulukuu 2005
11.12. Hansu, 32, esikoinen

Tammikuu 2006
3.1. Lauraemilia, 25, esikoinen
5.1. Tanjuska, 27, esikoinen
5.1. Sanna, 29, esikoinen
9.1. Minni, 43, esikoinen

Maalis-huhtikuu
S, 33, esikoinen

La tuntematon
Satu-täti, ?, kolmas
Tessu, ? , kolmas

Voi, teitä tammikuun odottajia on paljon =) Itsekin olisin lukeutunut teihin, jos luonto ei olisi päättänyt toisin, mutta onneksi saimme sentään uuden tilaisuuden...laskettuaika siis 22.4

Päivitys...

Joulukuu 2005

Tammikuu 2006

Maalis-huhtikuu
S, 33, esikoinen

Huhtikuu
22.4. Satu-täti, ?, kolmas

La tuntematon
Tessu, ? , kolmas

Tapaamiseen halukkaat: laittakaa s-postia cayanne@netti.fi

Päivitys...

Joulukuu 2005

Tammikuu 2006

Maalis-huhtikuu
S, 33, esikoinen

Huhtikuu
22.4. Satu-täti, 27, kolmas

La tuntematon
Tessu, ? , kolmas

Tapaamiseen halukkaat: laittakaa s-postia cayanne@netti.fi

Minäpäs ilmoittaudun myös joensuun joukkoihin.
Laskettu aika 8.3 ja ikää itsellä 25. Ensimmäistä odotellaan!! =) kiva kun täällä muitakin samalta seudulta!! =) Kaikille onnellista odotusta toivotellen!!

Huomenta!

Tänään ajelen joensuuhun tulostinta ostamaan. Kaupungille tulen joka tapauksessa, eli jos halukkaita kahvi- ja juttukavereita, niin tuossa klo 15 voisin olla anttilan päivänsäteessä kummipojan lahjaa metsästämässä. Varmaan siellä hyllyjen välissä lelupuolella! Siitä voisi lähteä jonnekin istumaan höyryävän kupin ääreen.
Olisi mukava saada juttuseuraa!
-Tanjuska rv28+4

Heippa ja tervetuloa mukaan Henttu!
Jokos te muut löitte lukkoon sen tapaamisen perjantaille? Mä en valitettavasti pääse mukaan kun lähden vanhempieni luokse viikonlopun viettoon toiselle paikkakunnalle. Harmi! No mut jos ette saa porukkaa kasaan niin ehkä sit seuraavana viikonloppuna tapaaminen tai joku muu päivä? Mä olen ollut sairaslomalla perjantaista asti.. Huominen vielä huilaamista ja sitten pitäisi yrittää mennä töihin. Tuntuu vaan et vieläkin huimaa eikä tähän ole saatu mitään selitystä:-( ei huvittais enää lomailla kun enää n.5 vkoa ja alkaa muutenkin äitiysloma. Sit saa ihan tarpeeksi olla kotona... Mitäs teille muille kuuluu?

täällä yks äippä(24.v) kans joensuun seudulta ja mukana ""remmissä"" ;) mulla la 2.12 ! viikkoja jälellä 6 ja pari päivää..
onnellista odotusta kaikille äityleille!=)

Heips!
Tänään haettiin hoitopöytä lastentarvikkeesta, ei kuitenkaan olla sitä vielä kasattu, kun on tuo huone muutenkin projektissaan..

Kävin tänään jalkahoidossa jonka mies oli minulle lahjakorttina antanut synttärinä. Oli ihanaa ja nyt jalkapohjat paljon paremman tuntuiset. Lakattiin varpaankynnetkin! Jalkapohjissa ja -pöydissä hieman turvotusta, jonka jalkahoitajakin huomasi.

Tänään minulta lisäksi puutui päivällä äkisti oikea käsi osittain ja sitä alkoi jomottaa. Sitten huomasin, että kaikki sormet kädestä aivan turvoksissa. Ihan outoa, ei aiemmin tuollaista lainkaan. Tämä tapahtui autossa istuessa, menin sitten ulos viileään ilmaan jaloittelemaan ja pyörittelin kättä ympäri. Vähitellen turvotus laukesi, mutta kyllä aika ihme juttu! Täytyy kai luopua kokonaan suolaisista syötävistä, jos alkaa jo tässä vaiheessa turvotuksia tulemaan!

Ollaan pe 28.10 menossa joo syömään, on meitä jo 2 tulossa, mutta jos et Lauraemilia pääse mukaan, niin näkyillään joku toinen kerta tai katsellaan eri ajankohtaa. Seuraile sähköpostia! Mullakin äiti ja sisko uhkailivat tulevansa juuri ensi viikolla kyläilemään meille, kun heillä on syysloma vasta ensi viikolla..

Moikka,
hassua, kun välillä tuntuu, etten löydä etsimääni ketjua, vaikka kuinka haen - no onneksi on tuo hakutoiminto olemassa puusilmiä varten :).

Niin, täällä sitä vain töissä kärvistellään ja viikonloppua odotetaan. Tää tosiaan tulis myös perjantaina syöpöttelemään ainakin Tanjuskan kanssa ja toivottavasti myös muitakin rohkeita paikalle ilmaantuu. Mikä se paikka sitten liekään, mulle kaik käy, kunhan ruokaa ja ulkoilua kotikeittiöstä saa!

Nimim. on se maha päässyt tässä viime aikoina kasvamaan vähän muullakin kuin vauvalla :)

Juu, viikon päästä syömään.. Mä voisin kyllä lähteä jo tänäänkin, toi ilmakin on niin apea, että piristystä kaipaisi.

Niin, kaikki odottajat täältä, koittakaahan tulla viikon päästä (28.10) syömään. Saataisiin kunnon kööri enemmän ja vähemmän vatsakkaita odottajia saman pöydän ääreen ja voitaisiin höpistä näitä meidän omia juttuja! Amarillo olis ainakin mun mieleen, en tiedä muista..
Joten kaikki kynnelle kykenevät ja rohkeat rokalle, ilmoittautukaa: tänne tai sitten s-postiin: cayanne@netti.fi

Tulossa: Tanjuska, S...ja ja

Päivitetty 21.10

Joulukuu 2005
2.12. Hessu, 24,

Tammikuu 2006

Helmikuu 2006