V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma::/
Eipä taida rva Penttilä imettää?
Tai onnistuuhan se töistäkin käsin, enhän tiedä asiaa.
Ei silikonitisseillä paljon imetetä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma::/
Eipä taida rva Penttilä imettää?
Tai onnistuuhan se töistäkin käsin, enhän tiedä asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:Mä hoidin joskus 2-kymppisenä yhden rikkaan butiikin pitäjän lasta siitä asti kun se oli 3 kuukautta.. Se oli ihanaa mutta kamalaa. Vauva oli mun kanssa 9 tuntia joka arkipäivä ja kiintyi muhun niin, että itki kun lähdin illalla kotiin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Huomaa et palstalla ei ole tietoa yrittäjistä ja niiden mahdollisuudesta äitiyslomaan, se kun on eri asia kuin muilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Huomaa et palstalla ei ole tietoa yrittäjistä ja niiden mahdollisuudesta äitiyslomaan, se kun on eri asia kuin muilla.
rikkaammilla on varaa vaikka ja mihin.
eriasia se on tavallisilla pulliaisilla jotka tekee 24/7 että saa voita leivänpäälle.
en usko että kyseisellä henkilöllä on puutetta rahasta.
sillä on kumminkin jo parikin liikettä,eli tuottoo on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Huomaa et palstalla ei ole tietoa yrittäjistä ja niiden mahdollisuudesta äitiyslomaan, se kun on eri asia kuin muilla.
eriasia se on tavallisilla pulliaisilla jotka tekee 24/7 että saa voita leivänpäälle.
miten niin rikas? Tän naisen firmallahan menee päin helvettiä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Huomaa et palstalla ei ole tietoa yrittäjistä ja niiden mahdollisuudesta äitiyslomaan, se kun on eri asia kuin muilla.
no ei sillon perustella toisia liikkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Huomaa et palstalla ei ole tietoa yrittäjistä ja niiden mahdollisuudesta äitiyslomaan, se kun on eri asia kuin muilla.
no ei sillon perustella toisia liikkeitä.
Jaha, siellä on jollain tietoa liiketoiminnasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miten se edes raaskii jättää noin pienen. hyvä kun itse raaskii vauvan miehelle jättää kun pikaisesti olen kaupassa käynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mitä idiootteja tässä ketjussa onkaan. onpa vauvan hylkäämistä jos hakee hoitajaa osa-aikaiseksi... sama ku antas mummon taakaksi viikonloppuisin. luulis et on sussun oma murhe jos katuukin tätä ratkaisua myöhemmin :xmas:
Osa-aikatyö
Osa-aikatyö on kokopäivätyön "pilkottu" versio, jossa yleensä päivittäinen tai viikoittainen työaika on lyhyempi kuin kokopäivätyössä; työtä on esimerkiksi 4 tuntia päivässä tai kolmena päivänä viikossa.
ja tässä teille se ilmoitus jossa saatte itse todeta tämän:
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7260937&index=11&anchor=7260937
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Moikka! Pakko kattoo ku sä vastaat. Joskus suutuit mulle, vaikken mä sulle. Tiiätkö kuka oon? Mut ihan tähän ketjuun, niin oon kanssas samaa mieltä.