Johtaisiko Persut päähallituspuolueena koronaa kuin flunssaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Johtaisiko Persut päähallituspuolueena koronaa kuin flunssaa?
..suuri osa Persujen kannattajista ainakin tällaista täälläkin vaatii. Siis hieman kuin Bolsonaro Brasiliassa on toiminut flunssa-Mestarina.

Mul on vähän semmoinen näkemys, että palstan persut ei seuraa puolueensa tekosia ja ajatuksia, vaan sanoo vaan, mikä omasta mielestä hyvä ja ilmoittaa sen persukantana. Mikä ei varmaan haittaa, kun olihan persut ensin vaatimassa rajoituksien poistoa, kunnes ei enää ollut. Vai toisinpäin.. No, sejasama.
Persuista ei voine yhtään kuitenkaan arvioida, että mitä olisivat tehneet. Vai olisivatko mitään.

Mul on vähän semmoinen näkemys, että palstan persut ei seuraa puolueensa tekosia ja ajatuksia, vaan sanoo vaan, mikä omasta mielestä hyvä ja ilmoittaa sen persukantana. Mikä ei varmaan haittaa, kun olihan persut ensin vaatimassa rajoituksien poistoa, kunnes ei enää ollut. Vai toisinpäin.. No, sejasama.
Persuista ei voine yhtään kuitenkaan arvioida, että mitä olisivat tehneet. Vai olisivatko mitään.
Minä en ole koskaan ilmoittanut mitään persukantana paitsi pari kertaa kun olen linkittänyt puolueohjelman ja kertonut mitä siinä lukee. Sen sijaan minulle päivittäin joku suvakki (hyvin usein sinä arvon FM) kertoo mitä mieltä persut ovat asioista. Ja yleensä se menee väärin.

Ja jos nyt jotakuta kiinnostaa, niin Perussuomalaisethan on ajanut tiukkaa koronalinjaa mitä esimerkiksi minä olen kritisoinut ihan alusta asti. Itse olen sellaisella Ano Turtiais-linjalla, mutta kuten varmaan kaikki muistamme ja tiedämme, Ano sai kenkää puolueesta. Se linja siis ei ole puolueen linja eikä ole missään vaiheessa ollutkaan.

Minä en ole koskaan ilmoittanut mitään persukantana paitsi pari kertaa kun olen linkittänyt puolueohjelman ja kertonut mitä siinä lukee. Sen sijaan minulle päivittäin joku suvakki (hyvin usein sinä arvon FM) kertoo mitä mieltä persut ovat asioista. Ja yleensä se menee väärin.

Ja jos nyt jotakuta kiinnostaa, niin Perussuomalaisethan on ajanut tiukkaa koronalinjaa mitä esimerkiksi minä olen kritisoinut ihan alusta asti. Itse olen sellaisella Ano Turtiais-linjalla, mutta kuten varmaan kaikki muistamme ja tiedämme, Ano sai kenkää puolueesta. Se linja siis ei ole puolueen linja eikä ole missään vaiheessa ollutkaan.
Mulle taas yleensä persut huutelee, et oon suvakki, vaikka en oo ilmoittanu kantaani. Jos tahdot erottua muista öyhäreistä, niin rekkaudu. Nythän en edes vastannut sulle, vaan yleisesti, mutta jopa hyökkäsit täysillä kimppuun puskista. Öyh, röyh!

Pari kertaa oon kommentoinu persujen kantoja, mut kyl ne on täällä niitä, jotka rlöyhtäilee punavihervassareista, yleensä valheellisesti. Mee räkiseen niille ja jätä tolkun ihmiset rauhaan.

Ano sano, et pitäis alkaa tappaan, jos tulee maskipakko.

Persut yhdessä johtavien terveysammattilaisten ja muun opposition kanssa pakotti hallituksen luopumaan ruotsalaisten peesauksesta. vaatimus oli että suomalaisian tarttee suojata eikä uhrata. sen jälkeen marin käänsi kelkkansa, koska persupelko oli niin kova.

Mulle taas yleensä persut huutelee, et oon suvakki, vaikka en oo ilmoittanu kantaani. Jos tahdot erottua muista öyhäreistä, niin rekkaudu. Nythän en edes vastannut sulle, vaan yleisesti, mutta jopa hyökkäsit täysillä kimppuun puskista. Öyh, röyh!

Pari kertaa oon kommentoinu persujen kantoja, mut kyl ne on täällä niitä, jotka rlöyhtäilee punavihervassareista, yleensä valheellisesti. Mee räkiseen niille ja jätä tolkun ihmiset rauhaan.

Ano sano, et pitäis alkaa tappaan, jos tulee maskipakko.
Ok..hmm..menin vähän hämilleni tästä mutta mä siis komppasin hänen viestiään tietyistä kohdista (ja sä nyt tällä viestilläs vahvistit loput) missä olin hänen kanssaan samaa mieltä perussuomalaisista ja puoluelinjastaan ja korona mielipiteistään ym....anyway*hämmentyneenä mitä tässä nyt tapahtui*

Edelleen olen sitä mieltä, että on vaan hyvä ettei Turtiainen ole enää perussuomalaisissa..

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Ketkä persut ovat väittäneet, että koronaa pitäisi hoitaa kuten flunssaa? Onko ap:lla linkittää mitään?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ok..hmm..menin vähän hämilleni tästä mutta mä siis komppasin hänen viestiään tietyistä kohdista (ja sä nyt tällä viestilläs vahvistit loput) missä olin hänen kanssaan samaa mieltä perussuomalaisista ja puoluelinjastaan ja korona mielipiteistään ym....anyway*hämmentyneenä mitä tässä nyt tapahtui*

Edelleen olen sitä mieltä, että on vaan hyvä ettei Turtiainen ole enää perussuomalaisissa..
etkö sä vieläkään ole oppinut, että sun pitää olla samaa mieltä ton kanssa?

Vahvistin loput, kun sanoin et persut öyhöttää ja haukkuu mua suvakiksi täällä? Kato siitä ylhäältä, jos et usko.

Tarviiko ain vääntämällä vääntää toisesta sitä pahista.

Suomen hybridistrategia on kallis erehdys

Hallituksen ja virkamiesjohdon päätös lähteä hybridistrategian tielle koronan torjunnassa on käynyt Suomelle kalliiksi – inhimillisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti. Strategian mukaisesti koronan on annettu levitä väestössä, mutta tartuntojen määrää on pyritty hallitsemaan vuoroin kiristettävin ja löysättävin rajoituksin. Hallitus on haparoinut hybridistrategiansa kanssa kohta vuoden, eikä koronatartunnoille tai rajoituksille näy loppua. Koronan tukahduttaminen on yhä mahdollista – ja paras vaihtoehto myös Suomelle.

Mulle taas yleensä persut huutelee, et oon suvakki, vaikka en oo ilmoittanu kantaani.
Tässä täytyy tietää, että suvakki on täysin eri asia kuin persu. Persu viittaa tiettyyn tarkasti määriteltyyn poliittiseen ilmiöön eli puolueeseen nimeltä Perussuomalaiset. Sillä on puolueohjelma, periaateohjelmia ja sillä on edustajia, jotka linjaavat puolueen kantoja julkisuudessa. Suvakki sen sijaan tarkoittaa vain suvaitsevaista ihmistä. Sen ainoa määritelmä on käytännössä siinä onko henkilö liian suvaitsevainen ja sen asian määrittelee tasan tarkkaan sen ihminen, joka termiä suvakki käyttää. Mistään muualta ei mitään mittaria tai linjausta löydy.

Yhteistyössä