Johtaisiko Persut päähallituspuolueena koronaa kuin flunssaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä täytyy tietää, että suvakki on täysin eri asia kuin persu. Persu viittaa tiettyyn tarkasti määriteltyyn poliittiseen ilmiöön eli puolueeseen nimeltä Perussuomalaiset. Sillä on puolueohjelma, periaateohjelmia ja sillä on edustajia, jotka linjaavat puolueen kantoja julkisuudessa. Suvakki sen sijaan tarkoittaa vain suvaitsevaista ihmistä. Sen ainoa määritelmä on käytännössä siinä onko henkilö liian suvaitsevainen ja sen asian määrittelee tasan tarkkaan sen ihminen, joka termiä suvakki käyttää. Mistään muualta ei mitään mittaria tai linjausta löydy.
Ja säkö sen päätät kuka on suvakki?

Kato googlesta. En vastaile asiallisesti, jos tykkäilet kommenteista, jotka hyökkää mua vastaan. Ajattelin jutella aiheesta, mut näköjään menee suvakkihuuteluksi.
Mulan on ikiteini? Kommentin perustelut muistuttavat yläasteikäisen tytön ajattelua.

Jos/kun palaat Suomeen, värväydy johonkin tositv-ohjelmaan. Katsojamenestys on taattua. (y)
bc334f55015742f7885cda64b35b8478.jpg

Jos haukkuu suvakiksi, niin se on henkilökohtainen hyökkäys ja elena komppaa sitä, joten en vastaile sille mitään asiallusta juttuu, et alkaisin googlettaa uutisia. Älä ylidramatisoi.
En muuten kompannut mitään haukkumista tai hyökkäystä vaan edelleenkin sitä mitä kirjoitin, mutta olettele ja päätä sinä toki meidän muiden puolesta mitä komppailemme.

JUURI tämän takia mulla on ollut aina tapana lainata viesteistä ne osat mitä kommentoin ettei tulis näitä sun tapaisia väärinkäsityksiä.
Todella loukkaavaa muuten väittää mitä mä olen tehnyt, vaikka sanoin etten tehnyt jotain asiaa.

En muuten kompannut mitään haukkumista tai hyökkäystä vaan edelleenkin sitä mitä kirjoitin, mutta olettele ja päätä sinä toki meidän muiden puolesta mitä komppailemme.

JUURI tämän takia mulla on ollut aina tapana lainata viesteistä ne osat mitä kommentoin ettei tulis näitä sun tapaisia väärinkäsityksiä.
Todella loukkaavaa muuten väittää mitä mä olen tehnyt, vaikka sanoin etten tehnyt jotain asiaa.
Se asia selvis, vieras jäi vänkäämään, vastasin sille, miten kuvio meni. Ihme, että puutut siihen, mitä vastaan toiselle, kun meillä on tässä omakin keskustelu meneillään. Ja ei, en tiedä, mistä asiasta tykkäät, jos tykkäät koko tekstistä. Täällä on tämän yhden vierailijan toimesta tapana päättää, kuka on suvakki ja sitten alkaa tälle riehuun. Jos komppaat tuollaisia viestejä, vain yllytät heitä toimintaan.

Ja siinä osaviestilainauksessahan ei ollut kyse siitä, että leikkaat kommennteja, vaan siitä, että irroitit lauseet asiayhteydestään, jolloin siitä tuli muuta, kuin mitä sanoin. Muistappa asiat oikein, jos tahdot niihin palata.

Eikö ookkin loukkaavaa? Sitähän toi sun tykkääminen oikein vielä usuttaa.

Se asia selvis, vieras jäi vänkäämään, vastasin sille, miten kuvio meni. Ihme, että puutut siihen, mitä vastaan toiselle, kun meillä on tässä omakin keskustelu meneillään. Ja ei, en tiedä, mistä asiasta tykkäät, jos tykkäät koko tekstistä. Täällä on tämän yhden vierailijan toimesta tapana päättää, kuka on suvakki ja sitten alkaa tälle riehuun. Jos komppaat tuollaisia viestejä, vain yllytät heitä toimintaan.

Ja siinä osaviestilainauksessahan ei ollut kyse siitä, että leikkaat kommennteja, vaan siitä, että irroitit lauseet asiayhteydestään, jolloin siitä tuli muuta, kuin mitä sanoin. Muistappa asiat oikein, jos tahdot niihin palata.

Eikö ookkin loukkaavaa? Sitähän toi sun tykkääminen oikein vielä usuttaa.
Eli sä seurailet kuka tykkää kenenkin viesteistä ja määräät kenen viesteistä saa tykätä ja kenen ei. Päätät vieläpä mikä kenenkin viestissä mut sai tykkäämään. Asia selvä.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Persujen uutisia. Olkaa hyvät nuhanenät

Saksa miettii ihan samaa.
Ehkä Suomessa vaan leikataan palkkoja ja tehdään pidempää työaikaa uusine kikytuksineen, persujihdolla, kun muu Eurooppa siirtyy tulevaisuutta kohti. :unsure:

Syksy merkitsee yleensä flunssakauden alkua. Miksi näin? Kausivaihtelu ei liity kylmään tai sateiseen säähän, kuten usein ajatellaan. Samanlainen vuodenaikavaihtelu on todettavissa lämpimissäkin maissa. Useiden virusten vuodenaikarytmin perusteita ei tunneta. Syksyn flunssakauden ajatellaan johtuvan ihmisten ahtautumisesta samoihin sisätiloihin, kuten kouluun ja päiväkotiin. Tämä tarjoaa viruksille oivan mahdollisuuden levitä ihmisestä toiseen.

Kyllä taas FM laittaa parastaan. Onnistuu lähes poikkeuksetta kääntämään keskustelun omaan uhriutumiseensa. Huvittavaa seurata :D

Yhteistyössä