Joidenkin ihmisten törkeydellä ei ole näköjään mitään rajaa! (Kaupassa kuultua..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Kävelin kaupassa lapseni kanssa, kaksi miestä tuli vastaan, katsoivat ja toinen sanoi toiselle "kaunis muija, mutta ruman lapsen saanut".

Siis mitä ihmisten päässä oikein liikkuu?!?!?!

Tulin tosi surulliseksi ja päivä meni kyllä pilalle, vaikka olikin "pikku juttu", mutta ei kukaan äiti halua tuollaista kuulla.
Menin niin hämilleen siinä tilanteessa, etten saanut edes sanottua mitään.
En tiedä tajusivatko nuo miehet edes, että kuulin heidän puheensa.

Mutta siis kuka oikeasti arvostelee LASTEN (etenkin tuntemattomien) ulkonäköä jossain kaupassa?

olla että ei edes puhunut susta ja lapsestasi. jos vaan sattui juuri silloin teitä katsomaan. Ja vaikka olisikin puhunut niin mitä sitte. Anna niiden olla moukkia

Yritän ollakin välittämättä, mutta piti nyt jonnekin purkaa tää inhotus ja paha olo.

Lapseni on ihan tavallisen näköinen, ei mitenkään erityisen ruma, mutta tuntuuhan se silti pahalta jos joku omasta lapsesta jotain tuollaista sanoo.
Ja kun tuo ulkonäön arvostelu itsessään ja etenkin lapsen ollessa kyseessä on jo inhottavaa.

No, tulipa tämäkin koettua, vaikka olisin kyllä voinut jättää välistä. Kauhee suojelunhalu tuli lasta kohtaan, sellanen oikein puuska.

onhan näitä :(
Itse tulen bussilla meikein päivittän lapsen kanssa kotiin ja auta armias jos samassa bussisa istuu yksi mummeli joka kilpaa painaa lapseni kanssa kumpa kerkeää ensin sitä kelloa kilkuttamaan,
ja jos sitä kerkeää se vanhus hän nauraa leveää hymään ja saattaa vielä lkopuolella sanoa että kerkesimpäs ähäkutti.
Kai toi on sen mielestä kivaa mutta minun 2veen mielestä ei.
Kerran sitten erehdyin sanomaan tuolle kuinka hän on lapsellinen niin minä olin paska ja kaikkea :(
Ja edelleen jos sama tyyppi on bussissa niin nauraa retkuttaa kun kerkesi painamaan ensin.

on sitä sitäkin, että itse käyn kaupassa ja tulee tosi suloisia lapsia vastaan, ja niin äitimäisiä nuoria ihmisiä, itseä vähän harmittaa silloin että ehkäisy on vähän niin kuin pakko mun elämässä/suhteessa.

Itku, mitä tyyppejä. Niillä vaikuttaa olevan toooooooosi hyvä elämä.

Mulle kävi aikoinaan lasten kanssa, että lupasin viedä tutun lapsen rokotukseen. Lapsi on adoptoitu muualta maailmasta ja eri näköinen kuin suomalaiset. Kulkiessamme hissillä lääkäriin oli siinä samassapari äijää, jotka alkoivat pilkkaamaan minua ulkomaan tuliaisista. Päätin olla sanomatta mitään,koska lapset olivat mukana. Toivoin, ettei kukaan lapsista vaan ymmärtänyt mistä oli kyse.

Siispä sympatiat täältä sinulle. Tyhmyyden ääressä olemme aina avuttomia. Sitä ei voi toisesta hävittää.Ja toisekseen lapsesi on kaunis. Lapset ovat aina kauniita vaikuttaapa mielipiteeni heistä kuinka tyhmältä tahansa.

Minulle käynyt useaan kertaan päinvastoin eli minua haukuttu rumaksi, mutta lapsiani äärettömän suloisiksi. Parempi tietysti näin päin, mutta koskee tuo silti. Jotkut on moukkia.

Huh, onpa teille muillekin sattunut ikäviä välikohtauksia. :(

Mä en ole aiemmin saanut osakseni ihan tuollaista keltään tuntemattomalta yhtäkkiä vaan, joten ehkä siksikin järkytyin.
Palstalta ym lukenut joskus jostain vastaavanlaisista, mutta aina vähän tuntunut, ettei sellaista muka oikeasti tapahtuisi...no näköjään tapahtuu.

Ja osaahan tosiaan lapsetkin olla moukkamaisia, mutta lasten haukut ei jostain syystä kolahda niin kovaa kuin aikuisten, minulle siis.

Yhteistyössä