Joillakin miehillä on leuassa "kuoppa"

ainakin yhdellä tuntemallani miehellä oli sellainen kuoppa. oli aika kriminaali ja pahoinpiteli vaimoaan, muitakin ryöstö/pahoinpitelyjuttuja oli. kuoli sitten kun anoppi puukotti.

joo salkkari-Helille se ei kyl oikein sopinu,kun oli niin syvä :/ vaik nätti tyttö onkin. mun miehellä,pojalla,ja apella onpi tuommoinen,ja mulla on semmonen kuva että aika villeillä ja vilkkusilmäsillä miehillä se juuri usein on. :) muhun se jotenki vetoaa...

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25890721:
Höh, ei yhtään huumorintajua miehellä. Totesi vaan "ehe ehe" :'(
Eipä itseänikään naurattaisi. Minua kiusattiin koulussa tuon kuopan takia, nimiteltiin pilluleuaksi ym. Ehkä ihmiset voisivat hiukan miettiä, mitä päästelevät suustaan.

Perseleukahan se on! Miehekäs.
Miehellä ja pojalla on vahva sellainen ja mulla lievä joka yleensä näkyy vaan ilmeillessä. Joten meidän lapsilla mitä todennäköisimmin se tuleekin. :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";25890792]Eipä itseänikään naurattaisi. Minua kiusattiin koulussa tuon kuopan takia, nimiteltiin pilluleuaksi ym. Ehkä ihmiset voisivat hiukan miettiä, mitä päästelevät suustaan.[/QUOTE]

Kyllä omaa miestä saa vähän kiusia :saint:

[QUOTE="vieras";25890713]Joku vanha uskomus on, että sellaiset ihmiset saa poikalapsia :D[/QUOTE]

Niin, eipä pidä paikkaansa! Miehelläni on VAHVA sellainen ja meillä 3 tyttöä!
Katsoppa jenkkitähtiä joilla hiirenpylly. Suurimmalla osalla näistä tyttöjälkeläisiä. Ei pidä väite siis paikkansa!

Yhteistyössä