On noita tosiaan molemmilla sukupuolilla ja niitä on hyvännäköisiä ja huononnäköisiä niinkuin "tavallisiakin" leukoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eipä ole;25890907:Niin, eipä pidä paikkaansa! Miehelläni on VAHVA sellainen ja meillä 3 tyttöä!
Katsoppa jenkkitähtiä joilla hiirenpylly. Suurimmalla osalla näistä tyttöjälkeläisiä. Ei pidä väite siis paikkansa!
Mullakin on hiirenpillu, tosin suht lievä.. Olen nainen.. Enkä kyllä osaa sanoa onko kummallakaan vanhemmallani sellaista?Mä olen kuullut että leukaluun kehittymättömyyttä..
:O
Jotenkin voisin ymmärtää, jos joku tuollainen piirre on turnoff ja et ajattelisi kyseistä henkilöä sitten seksikumppaniksi tai puolisoksesi, mutta siis perseleuka on niin kamala ihminen, että niitä pitää ihan karttaa jokapäiväisessä elämässä? Et voi olla kaverina tällaiselle? Vaihdatko työpaikkaa jos kollegalla sattuu olemaan kuoppa leuassa, vai vältteletkö vaan kovasti ja kyräilet?
No, totta täällä.Joku vanha uskomus on, että sellaiset ihmiset saa poikalapsia![]()
[QUOTE="vieras";25890713]Joku vanha uskomus on, että sellaiset ihmiset saa poikalapsia![]()