Joillakin miehillä on leuassa "kuoppa"

Alkuperäinen kirjoittaja eipä ole;25890907:
Niin, eipä pidä paikkaansa! Miehelläni on VAHVA sellainen ja meillä 3 tyttöä!
Katsoppa jenkkitähtiä joilla hiirenpylly. Suurimmalla osalla näistä tyttöjälkeläisiä. Ei pidä väite siis paikkansa!

No miehen suvassa taas varmaan 5 miljoonaa edellistä sukupolvea poikia, poikia, poikia ja poikia. Tosin leuan kanssa tällä ei kyllä varmaan mitään tekemistä.

Mullakin on hiirenpillu, tosin suht lievä.. Olen nainen.. Enkä kyllä osaa sanoa onko kummallakaan vanhemmallani sellaista? :whistle: Mä olen kuullut että leukaluun kehittymättömyyttä..

Mullakin on hiirenpillu, tosin suht lievä.. Olen nainen.. Enkä kyllä osaa sanoa onko kummallakaan vanhemmallani sellaista? :whistle: Mä olen kuullut että leukaluun kehittymättömyyttä..

No perjaatteessa juu, eli leukaluut eivät täysin yhdy sikiövaiheessa, mutta se on sellainen piirre joka ei ole mitenkään haitallinen, eli ei nyt sinänsä vika, vaan piirre vain. Samoin kuin joillakin on vaikka nipukallinen korva ja joillakin nipukaton. Kehityy erilailla vain, mutta ei ole viallinen.

Tämähän on pojilla etenkin ihailtu ja toivottu piirre ja niitä leikkauksia tehdään pinnallisista syistä miehille, etenkin jenkeissä paljon.

Ukillani, isälläni, minulla ja pojallani on kaikilla hiirenpillut! :D Sukupolvelta toiselle tultaessa piirre on vähitellen hiipunut. Iselläni hyvin lievä ja pojallani sitä tuskin edes huomaa.

Mä kutsun sitä perseleuaksi ja kartan ihmisiä joilla on se ruma monttu leuassa,se pilaa koko ihmisen.Ensimmäinen asia mitä ihmisessä katson on sen leuka ja jos se on perseleuka se oli sitten siinä ja mä en voi sille mitään.

[QUOTE="akka";25891689]Mä kutsun sitä perseleuaksi ja kartan ihmisiä joilla on se ruma monttu leuassa,se pilaa koko ihmisen.Ensimmäinen asia mitä ihmisessä katson on sen leuka ja jos se on perseleuka se oli sitten siinä ja mä en voi sille mitään.[/QUOTE]
:O

Jotenkin voisin ymmärtää, jos joku tuollainen piirre on turnoff ja et ajattelisi kyseistä henkilöä sitten seksikumppaniksi tai puolisoksesi, mutta siis perseleuka on niin kamala ihminen, että niitä pitää ihan karttaa jokapäiväisessä elämässä? Et voi olla kaverina tällaiselle? Vaihdatko työpaikkaa jos kollegalla sattuu olemaan kuoppa leuassa, vai vältteletkö vaan kovasti ja kyräilet?

:O

Jotenkin voisin ymmärtää, jos joku tuollainen piirre on turnoff ja et ajattelisi kyseistä henkilöä sitten seksikumppaniksi tai puolisoksesi, mutta siis perseleuka on niin kamala ihminen, että niitä pitää ihan karttaa jokapäiväisessä elämässä? Et voi olla kaverina tällaiselle? Vaihdatko työpaikkaa jos kollegalla sattuu olemaan kuoppa leuassa, vai vältteletkö vaan kovasti ja kyräilet?

En esimerkiksi mene ikinä kassajonoon jossa kassatädillä/sedällä on kuoppa leuassa.Voit vain kuvitella inhoni kun poikani roudasi miniäehdokkaan näytille,perseleuka ja perse oli koko ihminen,onneksi se suhde loppui.
Työkavereissa ei ole perseleukoja ollut, taivaan kiitos enkä ystävysty kuoppaleukaisten kanssa.

[QUOTE="vieras";25890713]Joku vanha uskomus on, että sellaiset ihmiset saa poikalapsia :D[/QUOTE]

Mulla on kuoppa leuassa ja mulla on vain tyttölapsi. mot.

Lapsella näyttäisi myös olevan aavistus kuoppaa leuassa, onneksi. Olisin ollut pettynyt, jos kaunis kuoppa ei olisi periytynyt.

Se on persikkakuoppa, hymykuoppa leuassa, josta monet on kateellisia! Niin miehekäs ja persoonallinen juttu kasvoilla! Pillunaamoja on ne, jotka kehtaa tollasta kieltä käyttää! Katsokaa Ben Affleckin ja John Travoltan kuoppaa ja lopettakaa olemasta itse persenaamoja! Kamoon! Kaikkea hyvää.

Yhteistyössä