Joillekin se oma ukko ei riitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Tietäähän nyt moni että me ei miehen kanssa enää asuta yhdessä vaikkei erottu ollakaan, ja minun päätös tämä oli. Pieni paussi ainakin on paikallaan, alko asiat menee siihen malliin että mies oli kun täyshoitolassa eikä mitään tehny.

No nyt olen törmänny monta kertaa kysymykseen että onko se miehes vapaa, ihan kiinnostuksesta mukamas mutta takana onkin jotain muuta. :/
En nyt mikään tyhmä sentään ole että jotkut huvikseen kyselee onko toinen vapaa vai ei.
Joo ja sitten näitä selityksiä että älä sitä ainakaan takasi ota.

Tänään huomasinkin että yks emäntä on ihan lääpällään tuohon miun ukkoon, ja aika aktiivisesti kuulema käy miehen oven takana, baarissa ehottelee miehelle ties mitä ja kaikkien kuullen. :kieh:
Tällä naisella on ihan omakin ukko ja monella muullakin ketkä nyt yrittää miestä piirittää :headwall:

Alko ihan vituttaan suoraan sanottuna! teki mieli äsken hiutasta nokkaan tota yhtä eukkoo, niin huiskutteli onnellisen näkösenä ukolle kun oli tosta pihasta lähössä. |O

no mä nyt oon tosi inhottava ja sanon et vähän nyt kyllä reagoit väärin...
saahan sitä liehitellä ja huiskutella just niin paljon kun haluaa,mieshän sen päättää sit et mennäänkö pitemmälle...
et jos se mieskin mietiskelle niin ainakin saa hyvää aihetta miettii et mikä on tärkeetä,ne flirttailevat emännät vai sinä

Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:
no mä nyt oon tosi inhottava ja sanon et vähän nyt kyllä reagoit väärin...
saahan sitä liehitellä ja huiskutella just niin paljon kun haluaa,mieshän sen päättää sit et mennäänkö pitemmälle...
et jos se mieskin mietiskelle niin ainakin saa hyvää aihetta miettii et mikä on tärkeetä,ne flirttailevat emännät vai sinä

Ei hemmetti sentään, eipä tulis mieleenkään lähtee toisten ukkojen oville notkumaan ja kuola valuen ravata jonkun perässä. kysellä että oootteko nyt eronnu vai ette. Oma ukko kotona hoitaa lapsia kun akka painelee pitkin kyliä.
Nuo akat mua tässä vituttaa, voiko noin pönttöjä olemassa edes olla.
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ja tämä kuuluu sulle kuinka, jos ette enää ole yhdessä?

Me ei olla erottu vaikka ei asuta saman katon alla, vai sillonko vaan ollaan yhdessä kun asutaan samassa ositteessa??

Hmm... No voihan noinkin kai olla yhdessä. Ulkopuoliselle tuo varmaan vaan antaa kuvan, että ootte eronneet kokonaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Jos kerran olet laittanut ukkosi pihalle, niin miksi toiset naiset eivät saa olla kiinnostuneita hänestä?

Siinähän on mutta kyllä aika kivan kuvan antaa itestä kun omakin ukko on niin juoksee toisten perässä.
:headwall:
ja mitä multa sitten kysellään että onko se ukkos vapaa, samahan tuo näköjään on mitä vastaisin.

En menis vannomaan kuule ettei ukkos ole antanut minkäänlaista aihetta asiaan, vaikka ne äijät sanois mitä niin mä en luottas, enkä luota enää yhteenkään äijään, kaikki ne on samanlaisia vaikka ne miten vannois ja vakuuttais olevansa uskollisia. Loppujen lopuks jokanen äijä aattelee vaan alapäällään.

Ja tämä kuuluu sulle kuinka, jos ette enää ole yhdessä?

Me ei olla erottu vaikka ei asuta saman katon alla, vai sillonko vaan ollaan yhdessä kun asutaan samassa ositteessa??

Hmm... No voihan noinkin kai olla yhdessä. Ulkopuoliselle tuo varmaan vaan antaa kuvan, että ootte eronneet kokonaan?

Taas eri asia jos ei tietäis mutta kun ihan kysytään onko mies vapaa, ja tulos sama vaikka mitä vastaisin näköjään.

Eihän se sullekkaan oma ukko "riittänyt", kun paiskasit pellolle. Mustis olet, myönnä pois. Mitä se sulle kuuluu kenenkään eukon menemiset tai naimisissaolemiset...en ymmärrä.

Asiahan (tämäkään) mulle harmaana mitenkään kuulu, mut oon kyllä ap:n kanssa samaa mieltä, että niin kauan kuin pariskunnalla on eroprosessi jotenkin kesken, ei ole oikein sopivaa alkaa piirittämään. Antaa ihmisten vaan selvittää rauhassa suhteensa, ennen kuin aletaan iskeä lusikkaa soppaan. Ja hämmennetään vielä ennestäänkin sekavaa tilannetta.

Jos miehes on a)tietonen siitä että ette ole eronneet vaan ainoastaan asutte eri osoitteissa ja b) uskollista sorttia niin ei mun mielestä ole mitään huolta. Eri asia on sellanen naistyyppi jonka on vaan saatava ukkoja nurin makso mitä makso...

saako udella et kuin kauan asumus eroa takana?
ja mitä se auttaa?
eikö niitä ongelmia voi ratkoa saman katon alla?
enkä ilkeyttä kysele vaan uteliaisuuttani :ashamed:

Oisko se sitten kiva asua miehen kanssa joka ei tee mitään, minä en viihtyny ja miehelle sanoin että mene hetkeks yksin asumaan niin näät että jotain siellä kotona on tehtävä jos meinaa jotain järjestystä pitää yllä.

voi kuule jaksoin sanoo ja jätin tekemättä itse asioita että huomais mutta ei 5v. vielä menny perille niin koitan näin. Periks olen huono antamaan.
Muutama kuukaus nyt menty näin.
Voin sanoo että jotain tuo ukko on oppinu, ei ihan hukkaan mene tämä.

ÖÖÖ,minä en nyt kyllä ymmärtänyt, ette ole eronneet, miks sit laitoit ukkos asumaan muualle....??? Tykkääks sää siitä vielä, ei ymmärrä...no eihän se mulle kuulukaan...
Ok, vastasitkin jo siihen mitä mie hain!!!!

ymmärrän kyllä täysin mitä ajat takaa.
oltiin miehen kanssa yhdessä 8 vuotta ja sittenku erottiin,mun "paras"ystävä oli ehdotellu jo heti sille baarissa..ex:ä ei lähteny siihen mukaan,mutta silti mua suututti älyttömästi tää kaveri..ja oikeutta mulla ei enään ollut suuttua,ku oltii erottu.kumma.

Alkuperäinen kirjoittaja kyylä:
Eihän se sullekkaan oma ukko "riittänyt", kun paiskasit pellolle. Mustis olet, myönnä pois. Mitä se sulle kuuluu kenenkään eukon menemiset tai naimisissaolemiset...en ymmärrä.

Mun puolesta saa olla vaikka kaikkien ukkojen kanssa mutta jos jumankauta tietää että ei olla erottu ja kehtaa sitä turpaansa vielä työntää toisten ovien taa, kyllä se kertoo että aika on latvasta laho!
Vitun mustis, kyllä tässä ottaa päähän ihan lorttojen käytös eikä mikään muu!

saako udella et kuin kauan asumus eroa takana?
ja mitä se auttaa?
eikö niitä ongelmia voi ratkoa saman katon alla?
enkä ilkeyttä kysele vaan uteliaisuuttani :ashamed:

Oisko se sitten kiva asua miehen kanssa joka ei tee mitään, minä en viihtyny ja miehelle sanoin että mene hetkeks yksin asumaan niin näät että jotain siellä kotona on tehtävä jos meinaa jotain järjestystä pitää yllä.

voi kuule jaksoin sanoo ja jätin tekemättä itse asioita että huomais mutta ei 5v. vielä menny perille niin koitan näin. Periks olen huono antamaan.
Muutama kuukaus nyt menty näin.
Voin sanoo että jotain tuo ukko on oppinu, ei ihan hukkaan mene tämä.

itepäinen mies sulla :D
meilläkin ukko jossain vaiheessa kuin huomaamatta jätti kaiken mulle,no kovalla väännöllä,itkulla ja hampaitten kiristyksellä mä sain sen ottamaan ees osan vastuusta kotihommissa

vieläkin se joskus laiskistuu mutta sanomalla menee perille
kyllä ehkä ite lähtisin kävelee jos ois vätys miehenä

Jaa kyllä tuo asumusero on ero siinä missä muutkin erot eli siinä mietitään käytännössä että tuntuuko se elämä paremmalta yksin vai kaksin. Eli sun mies ei ole periaatteessa nyt varattu vaan kokeilee siipiään ihan itse yksikseen eikä sulla ole nokan koputtamista siihen.

Avioeroprosessi tai ei mutta jos muutetaan erilleen niin ei sitä voi määräillä mitä se aikuinen ihminen tekee omassa kämpässä omalla ajallaan. Jos sun mies nyt haksahtaa niin se on sitten menoa. Toisaalta jos tuleekin takaisin niin siinähän sitten tiedät että tunteet on syvät ja pitävät.

Tässä naisilla ja miehillä on selvästi eriävät mielipiteet:
Miesten mielestä asumisero on selvästi ero ja sitä varten että harjoitellaan yksinasumista ja naisten mielestä se on miehille aikaa miettiä ja huomata että kuinka ihana se vaimo olikaan....oon vaan huomannu tuolla muilla foorumeilla joihin on näistä kirjoiteltu ja joihin kirjoittelee miehetkin...

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
Jaa kyllä tuo asumusero on ero siinä missä muutkin erot eli siinä mietitään käytännössä että tuntuuko se elämä paremmalta yksin vai kaksin. Eli sun mies ei ole periaatteessa nyt varattu vaan kokeilee siipiään ihan itse yksikseen eikä sulla ole nokan koputtamista siihen.

Avioeroprosessi tai ei mutta jos muutetaan erilleen niin ei sitä voi määräillä mitä se aikuinen ihminen tekee omassa kämpässä omalla ajallaan. Jos sun mies nyt haksahtaa niin se on sitten menoa. Toisaalta jos tuleekin takaisin niin siinähän sitten tiedät että tunteet on syvät ja pitävät.

Tässä naisilla ja miehillä on selvästi eriävät mielipiteet:
Miesten mielestä asumisero on selvästi ero ja sitä varten että harjoitellaan yksinasumista ja nasiten mielestä se on miehille aikaa miettiä ja huomata että kuinka ihana se vaimo olikaan....

kerronpas vielä paremmin kun nyt menee ihan vika suuntaan tää juttu.

Tämä on puhuttu ja sovittu juttu miehen kanssa, ja hän otti asian raskaasti mutta suostu että ollaan hetki näin ja itse vielä kysyi että vielähän me ollaan yhdessä, sanoin että totta kai että en ole eroamassa vaan tavallaan haluan alottaa alusta tätä hommaa.
Tässä ei ole kummallakaan mitään epäselvyyttä, me tiedetään missä mennään.
Monta kertaa itse sanonu että kyllä on huomannu omat virheensä ja kiittäny jopa minua.

Itse hän sanoi että tuo yks on ihan mahoton tapaus, että melkeen joka ilta käy oven takana ja sitten baarissa esim. änkee melkeen syliin.

Äsken paineli tohon pihaan kun mies oli lähössä, huiskutteli niin ja iski silmäänsä. Ihan vaan vittuillakseen mulle, ja kyllähän tuo onnistu vaikken sitä näyttäny. ei mua ukko tässä huoleta vaan ihan hämmästyin ja olin silmät selällään että voi luoja millasia ihmiset tosiaan on. :o |O

kerronpas vielä paremmin kun nyt menee ihan vika suuntaan tää juttu.

Tämä on puhuttu ja sovittu juttu miehen kanssa, ja hän otti asian raskaasti mutta suostu että ollaan hetki näin ja itse vielä kysyi että vielähän me ollaan yhdessä, sanoin että totta kai että en ole eroamassa vaan tavallaan haluan alottaa alusta tätä hommaa.
Tässä ei ole kummallakaan mitään epäselvyyttä, me tiedetään missä mennään.
Monta kertaa itse sanonu että kyllä on huomannu omat virheensä ja kiittäny jopa minua.

Itse hän sanoi että tuo yks on ihan mahoton tapaus, että melkeen joka ilta käy oven takana ja sitten baarissa esim. änkee melkeen syliin.

Äsken paineli tohon pihaan kun mies oli lähössä, huiskutteli niin ja iski silmäänsä. Ihan vaan vittuillakseen mulle, ja kyllähän tuo onnistu vaikken sitä näyttäny. ei mua ukko tässä huoleta vaan ihan hämmästyin ja olin silmät selällään että voi luoja millasia ihmiset tosiaan on. :o |O

No mutta ukkoshan se on se, jonka pitäs sille toisella naiselle sanoo, että painus akka kuuseen siitä, sulla on omakin ukko ...ja sitä paitsi mullakin on oma akka eikä muita tule. :whistle:

Yhteistyössä