Joillekin se oma ukko ei riitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No mutta ukkoshan se on se, jonka pitäs sille toisella naiselle sanoo, että painus akka kuuseen siitä, sulla on omakin ukko ...ja sitä paitsi mullakin on oma akka eikä muita tule. :whistle:

Eiköhän tuo ole sanonu aika monta kertaa että jätä tulematta ovelle ja koita korjata sitä omaa suhdetta. selittäny juurta jaksain mutta nykyään kattonu sen ihan turhaks.
Mulla alkaa kiisselit palaan pohjaan tommosten takia

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Vitun mustis, kyllä tässä ottaa päähän ihan lorttojen käytös eikä mikään muu!

Miksi, oi miksi, AINA miehiä pidetään tahdottomina luontokappaleina, jotka lähtevät jokaisen helman perään, joka vastaan kävelee? Että nainen vain tulee, ja vie miehen. Ei ketään voi viedä mihinkään, jos suhde on kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Eikö tosiaan teidän mielestä voi asua erillään ja silti olla parisuhteessa???!!!! :o

Asia on ok jos ei ole vielä ees koskaan yhteen muutettu, mutta jos naimisissa oleva lapsellinen pariskunta muuttaa yhtä äkkiä erilleen, ei se ole normaalia. Jos on avioliiton satamaan purjehdittu niin kyllä se tarkoittaa perheenä yhdessä elämistä. Asumusero tuo on jos erillään aviopari elää. Ehkä asia erikseen voi olla jos työn vuoksi joutuu toiselle puolen maapalloa niin silloin voi jotenkin ymmärtää ettei perhe välttämättä aina voi seurta joka hetki joka paikkaan...

Tietäähän nyt moni että me ei miehen kanssa enää asuta yhdessä vaikkei erottu ollakaan, ja minun päätös tämä oli. Pieni paussi ainakin on paikallaan, alko asiat menee siihen malliin että mies oli kun täyshoitolassa eikä mitään tehny.

No nyt olen törmänny monta kertaa kysymykseen että onko se miehes vapaa, ihan kiinnostuksesta mukamas mutta takana onkin jotain muuta. :/
En nyt mikään tyhmä sentään ole että jotkut huvikseen kyselee onko toinen vapaa vai ei.
Joo ja sitten näitä selityksiä että älä sitä ainakaan takasi ota.

Tänään huomasinkin että yks emäntä on ihan lääpällään tuohon miun ukkoon, ja aika aktiivisesti kuulema käy miehen oven takana, baarissa ehottelee miehelle ties mitä ja kaikkien kuullen. :kieh:
Tällä naisella on ihan omakin ukko ja monella muullakin ketkä nyt yrittää miestä piirittää :headwall:

Alko ihan vituttaan suoraan sanottuna! teki mieli äsken hiutasta nokkaan tota yhtä eukkoo, niin huiskutteli onnellisen näkösenä ukolle kun oli tosta pihasta lähössä. |O

no jos oot kerran ukkos pihalle pistäny niin eiks se sit oo vapaata riistaa???
mä en ymmärrä noita kaikenmaailman aikalisiä. ongelmiahan siis voi olla mut kai ne pystyy ratkoon saman katon allakin? ja kuin moni viel luulee et sen viel muutatte yhteen???

Alkuperäinen kirjoittaja matala:
Tietäähän nyt moni että me ei miehen kanssa enää asuta yhdessä vaikkei erottu ollakaan, ja minun päätös tämä oli. Pieni paussi ainakin on paikallaan, alko asiat menee siihen malliin että mies oli kun täyshoitolassa eikä mitään tehny.

No nyt olen törmänny monta kertaa kysymykseen että onko se miehes vapaa, ihan kiinnostuksesta mukamas mutta takana onkin jotain muuta. :/
En nyt mikään tyhmä sentään ole että jotkut huvikseen kyselee onko toinen vapaa vai ei.
Joo ja sitten näitä selityksiä että älä sitä ainakaan takasi ota.

Tänään huomasinkin että yks emäntä on ihan lääpällään tuohon miun ukkoon, ja aika aktiivisesti kuulema käy miehen oven takana, baarissa ehottelee miehelle ties mitä ja kaikkien kuullen. :kieh:
Tällä naisella on ihan omakin ukko ja monella muullakin ketkä nyt yrittää miestä piirittää :headwall:

Alko ihan vituttaan suoraan sanottuna! teki mieli äsken hiutasta nokkaan tota yhtä eukkoo, niin huiskutteli onnellisen näkösenä ukolle kun oli tosta pihasta lähössä. |O

no jos oot kerran ukkos pihalle pistäny niin eiks se sit oo vapaata riistaa???
mä en ymmärrä noita kaikenmaailman aikalisiä. ongelmiahan siis voi olla mut kai ne pystyy ratkoon saman katon allakin? ja kuin moni viel luulee et sen viel muutatte yhteen???

Ei ku ei ne oo eronnut.

Ei se muille kuulu miten te asutte. Näköjään jotkut luulee, että koska asutte erillään, niin teidän väliin on ihan ookoo tulla. :/

Miks te muuten asutte erillään?

Et vissin sitten ihan kympillä luota ukkoos kun tommosista harmistut. Onko jopa niin, että miesi itse tulkitsee tilannettanne hieman toisin... Että kenties hän siis kokee osittain olevansa vapaakin. Mun ukolle vilkutelkoot koko maailma, ei haittaa, sillä tiedän 100 prosenttisesti että meidän perhettä hän ei muuhun vaihtaisi. En jaksais vaivata päätäni liehittelijöillä. On niitä joskus ollutkin mutta mies on tuonut itse ihan selkeästi ilmi, että ei ole kiinnostunut. Ei se mun rooli oo hänen tekemiksiään kytätä ja olla äiti hänelle.

Kyllä muakin harmittais, vaikka luotto ois 100%. Se vaan on jotenkin niin röyhkeää, että kyselevät ensin vähän tyyliin miten teillä menee, mutta oikeasti yritetään saada munaa. :x

Tilanne, jossa kaksi aikuista asuu yhtäkkiä erillään, ei välttämättä ole mitenkään mutkaton. Silloin toivoisi ystäviltä kannustusta, eikä sabotaasia.

Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:
saako udella et kuin kauan asumus eroa takana?
ja mitä se auttaa?
eikö niitä ongelmia voi ratkoa saman katon alla?
enkä ilkeyttä kysele vaan uteliaisuuttani :ashamed:

Oisko se sitten kiva asua miehen kanssa joka ei tee mitään, minä en viihtyny ja miehelle sanoin että mene hetkeks yksin asumaan niin näät että jotain siellä kotona on tehtävä jos meinaa jotain järjestystä pitää yllä.

voi kuule jaksoin sanoo ja jätin tekemättä itse asioita että huomais mutta ei 5v. vielä menny perille niin koitan näin. Periks olen huono antamaan.
Muutama kuukaus nyt menty näin.
Voin sanoo että jotain tuo ukko on oppinu, ei ihan hukkaan mene tämä.

OHO! Ja haluan vain nätisti kysyä, että paljonko oli tällä pariskunnalla ikää??? Että pitää mies laittaa kasvamaan omaan asuntoon? No jos ois oikein fiksu nainen niin antas kasvaa loppuelämän siellä. Turha mustiksena riehua, kun ite lemppaa pihalle

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:
saako udella et kuin kauan asumus eroa takana?
ja mitä se auttaa?
eikö niitä ongelmia voi ratkoa saman katon alla?
enkä ilkeyttä kysele vaan uteliaisuuttani :ashamed:

Oisko se sitten kiva asua miehen kanssa joka ei tee mitään, minä en viihtyny ja miehelle sanoin että mene hetkeks yksin asumaan niin näät että jotain siellä kotona on tehtävä jos meinaa jotain järjestystä pitää yllä.

voi kuule jaksoin sanoo ja jätin tekemättä itse asioita että huomais mutta ei 5v. vielä menny perille niin koitan näin. Periks olen huono antamaan.
Muutama kuukaus nyt menty näin.
Voin sanoo että jotain tuo ukko on oppinu, ei ihan hukkaan mene tämä.

OHO! Ja haluan vain nätisti kysyä, että paljonko oli tällä pariskunnalla ikää??? Että pitää mies laittaa kasvamaan omaan asuntoon? No jos ois oikein fiksu nainen niin antas kasvaa loppuelämän siellä. Turha mustiksena riehua, kun ite lemppaa pihalle

Turha sunkaan on tähän tulla päätäs aukoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Eikö tosiaan teidän mielestä voi asua erillään ja silti olla parisuhteessa???!!!! :o

Jep, voi..näin meilläkin..mutta en mä silti usko että tätä loputtomiin kestää. Tietyissä tilanteiassa pieni välimatka tekee hyvää, auttaa laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen. =)

On paaaaljon pariskuntia, jotka eivät asu yhdessä syystä tai toisesta...onko täällä sellaisia, jotka ei oo moisesta kuulletkaan??? :D

Jos viittisitte lukee mitä ole kirjottanu niin ei tarvis samoja kysymyksiä kysyä.
Ensinnäkään tässä ei olla kumpikaan vapaata riistaa ja sen tietää mies että minä.
Mitä ajan takaa niin toisten käytöstä, siis suorastaan päätä huimaavaa käytöstä |O

Vai onko teidän mielestä normaalia tulla utelemaan että ollaanko sitä yhdessä vai ei, hetkenpäästä sama henkilö juoksee miehenne ovella kaiket päivät, ja joka paikkaan työntää naamansa. :o
Eniten mua ärsyttää että mulle pitää jotain esittää, siis että mun mies ois vietävissä millon vaan, ja asiahan ei ole niin vaikka mua ottaa se päähän siltikin.

Ei voi olla normaalia että joku saa tästä jonkun tyydytyksen ja jaksaa jatkaa ihan vaan ollakseen paskamainen. Akalla on perhe, voi pyhä sylvi sentään!
Joo en viiti enempää ees ajatella alkaa taas savu nouseen päästä. :headwall:

No toivottavasti teidän asiat selviää. Ei sitä voi kukaan ennustaa mitä teidän suhteelle tapahtuu. Silloin kun itse otin eroa omasta miehestäni niin meille sanottiin että yli 90% asumiseron ottaneista päätyy todella eroon. (joku perheasiainhoitaja kun puitiin asioita lasten osalta)

Asumisero-ehdotus tulee usein naiselta mutta mies on se joka ne avioeropaperit viimekädessä pistää vetämään. Aika hassua kun miehet yleensä on sitä asumiseroa vastaan.

Tuota..kyllähän naiset aika hanakoita on miesten perässä juoksemaan mutta jos mies selvästi sanoo että ei kuule kiinnosta niin kyllä nainen sen tajuaa. Yleisesti ottaen ottaa sen verran nokkiinsa että todella suuttuu! On se vähän omituista että sun mies on yhtäkkiä niin suosittu että naiset ei millään ymmärrä pitää näppejään erossa...

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
No toivottavasti teidän asiat selviää. Ei sitä voi kukaan ennustaa mitä teidän suhteelle tapahtuu. Silloin kun itse otin eroa omasta miehestäni niin meille sanottiin että yli 90% asumiseron ottaneista päätyy todella eroon. (joku perheasiainhoitaja kun puitiin asioita lasten osalta)

Asumisero-ehdotus tulee usein naiselta mutta mies on se joka ne avioeropaperit viimekädessä pistää vetämään. Aika hassua kun miehet yleensä on sitä asumiseroa vastaan.

Tuota..kyllähän naiset aika hanakoita on miesten perässä juoksemaan mutta jos mies selvästi sanoo että ei kuule kiinnosta niin kyllä nainen sen tajuaa. Yleisesti ottaen ottaa sen verran nokkiinsa että todella suuttuu! On se vähän omituista että sun mies on yhtäkkiä niin suosittu että naiset ei millään ymmärrä pitää näppejään erossa...

Onhan tää vähän omituista kyllä että nyt ollaan kuola valuen kimpussa kun ukko ei ole tässä. Olen ajatellu että tässä on pelkästään kyseessä kateus, ja jotain minua vastaan että kaikkensa pitäis tehdä että sais sotkettua meidän asiat. :/
Tämä yks ei kyllä tajua vaikka on sanonu sille hyvällä että pahalla, ja sitä kun ihmettelen ja totta kai mun hermoo kiristää tommonen.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ettei kyseessä ole henkilö, jolla on muutenkin halu ottaa toisille kuuluvaa?

En silleen hirveen hyvin tunne tätä naista mutta jotenkin olen kuvan saanu että ei ainakaan mikään uskollinen ole koskaan ollu. Jotenkin häiriintyny kyllä jos oma perhe on niin pitää tollei toimia. :|

Mä ainakin tajusin. Muakin ärsyttäis jos joku olis mun miehen perään ja vielä noin avoimesti. Vaikka tietäisin että mies ei mitään teekkään, mutta se on röyhkeetä siis sua kohtaan.

on se jännä miten tässä ruoditaan sitä että onko ns hyväksyttävää asua erillään ja olla silti yhdessä...?
mun on pakko nostaa hattua sille että teitte asialle jotain ja kerralla kunnolla.paremmin se suhde siitä selkiintyy kuin siten että heti erotaan tai pidetään sitä samaa vanhaa yllä saman katon alla.ja nää on kahdenkeskisiä sopimuksia joihin muilla ei pitäis olla mitään asiaa puuttua!

mutta aapeelle sen verran vielä että tällaset ihmiset joilla on noin röyhkeä asenne voi tehdä melkeimpä mitä vaan saadakseen haluamansa.joten olkaa tarkkoina miehen kanssa kun ei koskaan tiedä mitä se sielä ukkos työnä käy susta valehtelemassa tai muuta sellasta...

Yhteistyössä